رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470402

استفاده از دو کشتی مسافربری در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت24-کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد برای جا به جایی هواداران از دو کشتی مسافربری استفاده خواهد کرد.

به نقل از آس، کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قصد دارد تحول عظیمی در بخش حمل و نقل این بازی ها داشته باشد. یکی از ایده هایی که مطرح شد استفاده از کشتی های مسافربری بود تا هواداران از طریق سفر دریایی بتوانند خود را به دوحه برسانند و از تماشای این رقابت ها لذت ببرند. به همین خاطر این کمیته با شرکت کشتیرانی MSC قرارداد امضا کرده است تا از دو کشتی بهره ببرد. ظرفیت یکی از آن ها ۴ هزار نفر است.

جاسم بن سیف السولایتی (وزیر راه قطر) نقش کمیته برگزاری جام جهانی را که مدیرش حسن الزواوی است برجسته کرد و گفت: وزارت در زمینه حمل و نقل پیشرفت های زیادی کرده است تا هواداران بتوانند در جریان جام جهانی به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. شرایط بندر دوحه را بهتر کردیم. انتظار داریم این بندر میزبان بزرگترین کشتی های توریستی جهان باشد تا مسافران در جریان جام جهانی از این تجربه خاص لذت ببرند.

او در پایان اظهار کرد: برای هواداران استفاده از حمل و نقل عمومی در جریان بازی ها آسان خواهد بود. همچنین یک پورتال گسترده در دسترس خواهد بود و برنامه هایی برای جا به جایی وجود خواهد داشت.

از طرفی الزواوی در رابطه با توافق انجام شده گفت: خیلی از توریست ها می توانند از تماشای چشم اندازهای خاص خلیج فارس لذت ببرند و به راحتی بتوانند خود را به ورزشگاه های میزبان جام جهانی برسانند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها