رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557962

تکذیب یک عکس عروسی منتسب به بازیگر قدیمی

ساعت24- شمسی فضل‌اللهی عکسی قدیمی منتسب به او در فضای مجازی را نادرست خواند.

html>

این بازیگر و گوینده پیشکسوت از منتشر شدن عکسی در فضای مجازی منتسب به او ابراز ناراحتی کرد.

فضل‌اللهی عنوان کرد که تصویری از یک عروس و داماد قدیمی که منتسب به او در اینستاگرام و برخی از سایت‌ها منتشر شده است هیچ ارتباطی با او نداشته و اصلا این زن و مرد را نمی‌شناسد.

این بازیگر پیشکسوت پیش از این نیز در گفت‌وگویی از اشتباهات رایجی که در برخی پروژه ها و سایت ها نسبت به او مرتکب شده بودند، گله کرده و در این زمینه توضیح داده بود: مادرم نام شهرزاد را خیلی دوست داشت و اصرار داشت که همه مرا شهرزاد صدا بزنند اما اسمم در شناسنامه شمسی بود. با همین نام هم وارد کار بازیگری شدم اما بعد با همان نام شمسی فضل‌اللهی ادامه دادم؛ البته این باعث نشد تا اشتباهات کاملا تمام شود. یادم می‌آید در تیتراژ فیلم های «فرار» و «کلید» همین اشتباه تکرار شد و در یک تیتراژ نوشته بودند شمسی و در دیگر شهرزاد فضل‌اللهی.

او همچنین به تعداد فیلم‌هایی که قبل از انقلاب بازی کرده اشاره کرده و آن‌ها را ۶ عدد عنوان کرده بود؛ در حالی که در برخی سایت ها عنوان شده که او در ۳۲ فیلم قبل از انقلاب ایفای نقش کرده است.

شمسی فضل‌اللهی در پایان گفت وگوی امروز خود، اعلام کرد که این روزها در خانه از خودش مراقبت می‌کند و واکسن کرونا را هم دریافت کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها