رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584849

بایدن پست جان کربی را تغییر داد

ساعت24-ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا، "جان کربی" را به عنوان هماهنگ‌کننده جدید شورای امنیت ملی در امور ارتباطات استراتژیک در کاخ سفید منصوب کرد.

html>

به گزارش پایگاه خبری هیل، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای کتبی گفت: جان کربی به طور منحصر به فردی برای این سمت واجد شرایط است و من به دنبال این هستم که از سابقه، دانش و تجربه او در کاخ سفید استفاده کنم.

کربی در حال حاضر معاون وزیر دفاع در بخش روابط عمومی است؛ جایی که وی به عنوان سخنگوی پنتاگون خدمت می‌کند.

بایدن درباره کربی گفت: جان کربی از خدمتش به عنوان معاون وزیر و سخنگو در وزارت امور خارجه گرفته تا فعالیتش به عنوان معاون وزیر دفاع در بخش روابط عمومی و سخنگو در پنتاگون، همیشه پیچیدگی‌های سیاست خارجه و دفاعی آمریکا را درک کرده و قادر است تا نماینده دولت در مسائل مهم امنیت ملی باشد.

وی افزود: کربی در سمت جدید خود تلاش‌های بین سازمانی را برای ارتباطات هماهنگ خواهد کرد و به عنوان یک مقام ارشد ارتباطی برای دولت بایدن خدمت خواهد کرد.

نقش هماهنگ‌کننده برای ارتباطات استراتژیک، گزارش دادن به مشاور امنیت ملی در شورای امنیت ملی آمریکاست.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه بیانیه بایدن گفت: مفتخرم که از جان کربی برای پیوستن به این تیم استقبال کنم. بسیار مشتاقم تا شاهد فعالیت او به نمایندگی از رئیس جمهور و کل شورای امنیت ملی باشم.

کربی نیز درباره سمت جدیدش گفت: از فرصتی که به من داده شده بسیار مفتخرم تا بتوانم به خدمت به کشورم و این دولت ادامه دهم. من از رئیس جمهور بایدن به خاطر اعتمادی که به من داشتند و همچنین لوید آستین، وزیر دفاع به خاطر حمایت‌ها و رهبری فوق‌العاده‌شان در این ۱۸ ماه اخیر بسیار سپاسگزارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها