رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 586355

فال روزانه یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۲۲ خرداد :

شما ذاتا دارای توانایی های مدیریتی و رهبری هستید و به راحتی می توانید به اطرافیانتان انگیزه ببخشید و آنها را به حرکت وادارید. امسال مواظب باشید در مورد زمان و پولتان سخاوت بیش از اندازه به خرج ندهید. از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند برای افزایش درآمد و بالا بردن سطح زندگیتان به خوبی استفاده کنید. اعتماد به نفس و روحیه ی شما در این دوره در سطح بالایی قرار دارند و می توانید از این وضعیت به نفع خود استفاده کنید. شراکت هایی که در این سال آغاز شوند، به شرط این که با احتیاط کافی همراه باشند منافع مادی زیادی برایتان به همراه خواهند داشت. همچنین سرمایه گذاری های امسالتان نیز برای شما بسیار سودآور خواهند بود. امسال هر ایده ی مبتکرانه ای که داشته باشید مورد استقبال اطرافیانتان قرار گرفته و از حمایت افرادی برخوردار خواهید شد که خودتان هم باورتان نمی شود. شرکت در فعالیت های فرهنگی می تواند فرصت آشنایی با همسر آینده تان را در اختیار شما قرار دهد.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز بودن در کنار یک نفر ممکن است احساسات قوی و صمیمانه ای بین شما ایجاد کند. اگر احساستان یک حس عاشقانه باشد بهتر است فعلا زیاد به آن اهمیت ندهید. شاید این احساسات چندان واقعی نباشند و فقط تحت شرایط موجود پیش آمده باشند. به احتمال زیاد این احساسات تا فردا از بین خواهند رفت و یا حداقل شکل دیگری به خود خواهند گرفت. بهر حال حداقل شما یک نفر را پیدا خواهید کرد که می توانید با او همکاری هماهنگ و مفیدی داشته باشید. بعداز ظهرتان را با مرتب کردن خانه و رسیدگی به کارهایی که به شما کمک خواهند کرد در طول هفته وقت بیشتری برای استراحت داشته باشید بگذرانید. حیف است که لحظات عمرتان را به تلخی بگذرانید. نگران نباشید آنچه که از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد. بیشتر مواظب حرف هایتان باشید و نیتتان را با عشق و علاقه بیشتری دنبال کنید. با آن چیزی که شما را نگران می کند روبرو شوید به جای آنکه تمام مدت با آن زندگی کنید، هدیه ای دریافت می کنید و قهری طولانی مدت به آشتی بدل می شود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما برای رسیدن به اهداف خود حاضرید هر کاری انجام دهید و حتی شاید در این راه زیاده روی هم بکنید. شما آنقدر روی به دست آوردن آنچه می خواهید متمرکز شده اید که حاضر نیستید در برابر هیچ ممانعت و مخالفتی تسلیم شوید. شاید این مصمم بودن به نظر خودتان خوب باشد، اما دیگران بیشتر آن را به چشم کله شقی و یک دندگی می بینند و فکر می کنند که شما باید در رفتارهایتان تجدید نظر کنید. شاید حتی با هم متحد شوند تا شما را سر جایتان بنشانند! خوشبختانه شما دیر یا زود دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز برخواهید داشت و پیش از آن که مشکلی برایتان ایجاد شود نگاهتان به شرایط منطقی تر خواهد شد. نیتی که در دل دارید موجب سرگردانی و دل نگرانی تان شده، با فردی مشورت کنید اما بهتر است از آن چشم پوشی کنید. سعی کنید بیشتر با عقل خود زندگی کنید تا با احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنید فردی به کمک شما نیازمند است او را کمک کنید. چیزی را که چند وقت پیش گم کرده بودید پیدا می کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت و پیشنهادهای خوبی می شنوید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که شما معمولا ترجیح م یدهید پیشرفتتان آرام و حساب شده باشد، امروز کمی بی صبر و قرار شده اید و دلتان می خواهد همه چیز را به هم بریزید تا زودتر به خواسته تان برسید. انگار داشتن یک روش و برنامه ریزی دقیق اهمیت خود را برای شما از دست داده و فقط می خواهید در یک چشم به هم زدن تغییراتی بزرگ ایجاد کنید. حداقل سعی کنید این کار را به تنهایی انجام ندهید و از چند نفر کمک بگیرید. شاید این همراهانتان بتوانند جلوی شما را بگیرند تا از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کنید. امروز شما نسبت به احساسات و افکار عزیزان و اعضای خانواده تان بسیار حساس شده اید و همین باعث می شود درک بهتری نسبت به آنها داشته باشید. سعی کنید در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنید. یک سفر کاری پیش رو دارید. در کار خود مصمم و با اراده هستید، فقط بدانید که برای هر کاری مقدماتی لازم است، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. در مورد مشاجره پیش آمده نگاهتان را به موضوع تغییر دهید. از غرورتان کم کنید اما راز دل خودتان را به کسی نگویید پشیمانتان می کنند.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما ایده های خیلی جالبی در سر دارید که دلتان می خواهد هر چه سریعتر آنها را با اطرافیانتان در میان بگذارید. واکنش ها در برابر حرف های شما کاملا متفاوت هستند؛ بعضی از آنها فکر می کنند که شما نابغه هستید و بعضی دیگر هم معتقدند که شما عقلتان را از دست داده اید. به هر حال مهم نیست، شما موظف نیستید نظرات دیگران را عوض کنید. پیش از آن که نظرات دیگران را در مورد ایده هایتان جویا شوید به اندازه ی کافی برای فکر کردن به آنها وقت بدهید. امروز شما احساس می کنید شخصی که دوستش دارید نسبت به شما بی تفاوت نیست و او هم دوستتان دارد، اجازه ندهید منفی بافی هایتان شما را دچار تردید کنند. به دلیل فشارهای کاری این اواخر عزیزی را با بداخلاقی تان رنجانیده اید هرچه زودتر دلش را بدست آورید. با شخصی ملاقات خواهید کرد که بیش از شما به نفع او خواهد بود. پیغام خوشحال کننده ای به دستتان می رسد. شخصی سعی دارد به شما کمک کند به حرف او گوش کنید. مشکلی با پادرمیانی شخصی حل خواهد شد شما هم اگر دنبال دردسر نمی گردید دیگر پی اش را نگیرید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز این طور احساس می کنید که انگار یک نفر دارد کارهایی بر علیه شما انجام می دهد، سعی کنید در خلوت در مورد این موضوع با او حرف بزنید. امروز مهربانی ها و خوش رفتاری های شما نتیجه ای را برای شما به همراه خواهند داشت که شاید حتی انتظارش را نداشته اید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش می کنید، این کار به سودتان نیست. در مورد نیتی که در سر دارید اگر کمی صبر کنید بهتر است، هرچیز زمانی دارد. در انتخاب دوستان خود بی دقت هستید. برنامه ریزی کنید و هدفهای مشخصی برای خودتان تعریف کنید، از همین امروز به چیزهای نو بیندیشید و شاکر نعمت هایی که دارید باشید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز شما می توانید آینده ی دور را هم به خوبی ببینید، با این حال برای حفاظت از افکار و ایده هایتان رفتارهایی از خودتان نشان می دهید که چندان از روی آینده نگری نیستند. کمی بیشتر احتیاط کنید! امروز عشق و روابط عاطفی به طور معجزه آسایی دارند به بهترین نحو ممکن پیش می روند. اگر شریک راهتان را پیش از این پیدا کرده اید امروز عشقی که بین شماست عمیق تر از قبل خواهد شد و این احساس اتحاد و همدلی بین شما ممکن است باعث شود تصمیم بگیرید تعهدات خود را نسبت به هم جدی تر کنید. اگر هنوز تنها هستید، در صورت دیدن توجه ناگهانی یکی از آشنایان قدیمی به خودتان اصلا تعجب نکنید. عشق بازوهای خود را به سوی شما می گشاید اما شما همچنان تردید دارید و یک قدم به جلو و دو قدم پس می کشید، عشق می تواند شما را از خامی به پختگی برساند. رویداد های هفته های اخیر را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، راه حل بیرون رفت از این بحران را می توانید از این طریق پیدا کنید. نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. خودتان را برای شنیدن یک خبر خوش آماده کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما آماده اید تا در برابر یک نفر که که فکر می کند با ترساندن دیگران و رفتار ریاست مآبانه اش می تواند تمام مخالفان را در برابر خود مجبور به سکوت کند بایستید. شما حاضر به پذیرفتن سلطه ی هیچ کسی نیستید و در برابر هر کسی که بخواهد قلدربازی در بیاورد می ایستید. مسلما خیلی های دیگر هم مثل شما فکر می کنند، اما شما تنها کسی هستید که در برابر این شخص حرفی برای گفتن دارید. این کار شما باعث خواهد شد دیگران هم سکوت را شکسته و با شما همراه شوند. امروز حس ششم و قدرت تخیل شما در نهایت قدرت کار می کنند. اگر قصد آغاز پروژه ی جدیدی را داشته اید امروز همان روزی است که در انتظارش بوده اید. نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز تمرکز کردن برایتان سخت شده، ذهن تان پر از موضوعاتی است که در گذشته اتفاق افتاده و نسبت به آینده آنها نگرانید. بنابراین به نفع تان است که خیلی خودتان را درگیر موضوعات مهم نکرده و از گرفتن تصمیمات جدی خودداری کنید. به جای نگرانی همه چیز را رها کنید تا دوباره ذهن تان به حالت عادی خود بازگردد. رابطه عاطفی شما کمی دچار تلاطم شده است اما جای نگرانی وجود ندارد. تا زمانی که شما صادقانه حرف های دلتان را با شریک زندگی تان مطرح می کنید، اتفاق بدی نخواهد افتاد. تا چند روز آینده این مشکل از جلو پای شما کنار می روند. مدتهاست که به چیزی علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست بیاورید، باید بیشتر تلاش کنید موفقیت در چند قدمی شماست. ارزش واقعی خود را نمی شناسید. تغییر شغل و مکان فعلا برایتان مقدور نیست. هدیه ای در یافت می کنید. پیامی به شما داده می شود که برایتان هیجان فراوانی با خودش به همراه دارد. کمی استراحت کنید و بیشتر به فکر سلامتی خود باشید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است فکرهای جالبی برای پیشرفت حرفه ای و افزایش درآمدتان به ذهنتان برسند. تنها سؤالی که باقی می ماند این است که آیا می توانید این راه را تا آخر ادامه داده و به نتیجه ی مورد نظرتان دست پیدا کنید. برخی از این ایده ها عملی هستند و برخی دیگر هم نیستند. اگر واقعا مصمم هستید که ایده هایتان را عملی کنید برای اطمینان حاصل کردن در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر قدم های صحیح را برای عملی کردن ایده هایتان بردارید آینده ی خوبی در انتظارتان خواهد بود. اگر کسی را سراغ دارید که فکر می کنید می تواند در این راه به شما کمک کند ایده هایتان را با او در میان بگذارید، شاید دوست داشته باشد با شما همراه شود. از نظر مالی شرایط تان بهتر می شود. در کاری مهم حتما با دیگری مشورت کنید او با تجربیاتش به شما کمک خواهد کرد، ریسک کنید و آماده ی مقابله باشید، اگر طالب کسی یا چیزی هستید باید صبر و تحمل از خودتان نشان دهید، یادتان باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنید. فکرهایی که در سر دارید خوب هستند، به شرط آنکه عجله نکنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز شما در دور دست ها آینده ی خود را می بینید و دلتان می خواهد بی هیچ فکری هر چه سریعتر خودتان را به آن تصویری که از آینده تان در ذهن دارید برسانید. با وجود این که افکارتان و کارهایی که در حال حاضر می کنید به شدت تحت تأثیر احساسات شما قرار دارند، خودتان فکر می کنید که توانایی یک تصمیم گیری منطقی بر اساس واقعیت ها را دارید. شما احساس می کنید که اطرافیانتان علیه شما با هم دست به یکی کرده اند و می خواهند شما را شکست بدهند؛ همین موضوع هم باعث شده است که دچار تردید شوید و در کارهایتان درنگ کنید. یادتان باشد که بزرگ ترین دشمن شما در درونتان قرار دارد و با غلبه بر آن به هر دشمن خارجی هم پیروز خواهید شد. به مسائل مادی بیش از حد توجه می کنید، در دنیا مسائل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات تان از دوستی کمک بگیرید، شما بهتر از هر کس می دانید که به تنهایی از پس آن برنمی آیید. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تان می شود. آرامش را هیچ کس نمی تواند به شما هدیه دهد، خودتان باید آن را در وجودتان پیدا کنید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز شما خبرهای خوبی در رابطه با پولی که مدت ها در انتظارش بوده اید و به همین زودی ها به دستتان خواهد رسید دریافت می کنید. این خبر برایتان بسیار خوشحال کننده است و شاید حتی نتوانید آن را باور کنید. باور کنید! انتظار طولانی مدت شما بالاخره به پایان رسیده است. حتی می توانید از همین حالا به فکر راه انداختن یک مهمانی به همین مناسبت باشید. فقط مواظب باشید به وسوسه ی خرج کردن تمام این پول آن هم برای چیزهای غیر ضروری غلبه کنید. شما می توانید از این پول برای دنبال کردن اهداف بزرگی که برای مدتی قصد دنبال کردن آنها را داشته اید اما با کمبود منابع مالی مواجه بوده اید، استفاده کنید. کمی در روابط با دوستانتان تجدید نظر کنید. از کسی که برای شما خبرهای ناراحت کننده می آورد دوری کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاشتان را بیشتر کنید. در کار یا تحصیل موفقیتی به دست خواهید آورد. شما دوست ندارید از شما انتقاد شود اما این دلیل نمی شود که دیگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند، کمی آرام تر با مردم برخورد کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

سعی دارید با کشیدن حصار به دورتان، از خود محافظت کنید اما آیا می دانید که آن قسمت از شخصیت تان که از دیگران دریغ می کنید، چقدر جذاب است؟ احتیاط در برقراری ارتباط لازم است اما شما می توانید با توانایی های خود بهترین ارتباطات را هم در زمینه شغلی و هم عاطفی با دیگران داشته باشید. پس در کنار حفاظت از آرامش و تنهایی های خود، کمی مسائل را ساده تر بگیرید. خوش بین باشید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد. اگر حرفی در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید، حتی اگر موجب ناراحتی دیگران شود. اگر در بیان احساسی که در قلب تان است به فردی که دوستش دارید، هراس دارید، بدانید که این رفتار شما را از هدف تان دور خواهد کرد. خودتان را بی جهت وارد مسائلی که به شما مربوط نیست نکنید. در مورد تصمیمی که در زمینه کاری گرفته اید شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید. حالا شرایط فرق کرده، بهتر است هوشیار باشید و از این شرایط بهترین استفاده را ببرید. خواسته ای که در دل دارید با کمی دردسر همراه است اما بالاخره عملی می شود. بیشتر کتاب بخوانید و مهارت های خودتان را بالا ببرید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها