رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 593294

پرسپولیس با خریدهای جدید به صدر رسید

ساعت 24 -    تیم‌ فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.سرخ پوشان با کسب دومین برد فصل خود 8 امتیازی شده و تا قبل از اتمام بازی سپاهان و فولاد به رده اول جدول صعود کردند. شاگردان رضا پرکاس نیز با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماندند.

html>

گل: یورگن لوکادیا(27) و دانیال اسماعیلی فر(82) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سعید صادقی(89- سیامک نعمتی) سروش رفیعی(75- محمد عمری) مهدی ترابی(75- سینا اسدبیگی) امید عالیشاه(87- مهدی عبدی) و یورگن لوکادیا(75- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان(55- مهدی ممی‌زاده) حسین پورامینی(39- عباس بوعذار(83- احمد شریعت زاده) امید خالدی(55- فاخر تهامی) میثم تهی دست، حسین ساکی ، شیردین بابایف، سینا مریدی(55- طالب ریکانی) امیرحسین فرهادی

دقایق حساس

دقیقه 17 شوت از راه دور و روی پا حکیم نصاری با اختلاف خیلی زیاد از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 18پس از روی زمین افتادن سینا مریدی بازیکنان پرسپولیس توپ را بیرون نزدند و پس از اینکه ارسال سعید صادقی بیرون رفت، احسان مرادیان با مهدی ترابی دچار درگیری لفظی شد.

دقیقه 26 روی حرکت خوب پرسپولیسی ها و پاس یورگن لوکادیا به امید عالیشاه ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه مرادیان راهی اوت شد.

دقیقه 27 لوکادیا پس از دریافت ارسال کوتاه علی نعمتی با چرخش به سمت دروازه صنعت نفت به توپ ضربه زد که این شوت با اشتباه مرادیان به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 39 عباس بوعذار پس از ورود به زمین از پشت محوطه جریمه نفت آبادان به توپ ضربه زد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 42

در ریباند ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت، پاس میثم تهیدست به محمد طیبی رسید اما ضربه مدافع پیش تاخته آبادانی‌ها از کنار دروازه بیرون عبور کرد.

دقیقه 44 اشتباه مهلک ولسیانی در دفع توپ سبب شد عباس بوعذار در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما پس از دفع تماشایی ضربه این بازیکن، امیرحسین فرهادی در مقابل دروازه توپ را به آسمان زد.

دقیقه 2+45 سروش رفیعی با پاس در عمقی زیبا، امید عالیشاه را در موقعیت تک به تک با مرادیان قرار داد اما ضربه مهاجم پرسپولیس با واکنش دروازه بان نفت دفع شد.

دقیقه 49 ارسال ضربه ایستگاهی بوعذار با ضربه محبی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه پرسپولیس گذشت.

دقیقه 56 عباس بوعذار این بار از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را با شوتی فنی با خطر مواجه کرد اما ضربه او از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت.شوت آرام طالب ریکانی با اختلاف زیاد از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 64 روی حرکت تیمی و پاسکاری‌های خوب بازیکنان نفت، امیرحسین فرهادی با ارسالی کوتاه از سمت چپ توپ را درون محوطه جریمه به بابایف رساند اما ضربه کم دقت مهاجم تاجیکستانی راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.

دقیقه 75 این بار شوت آرام و باز هم بی دقت بابایف با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 78 شوت از راه دور محمد عمری راهی به دروازه صنعت نفت نداشت و از کنار تیر عمودی سمت راست مرادیان عبور کرد.

دقیقه 81 امید عالیشاه از سمت راست ضربه ایستگاهی را روی دروازه نفت آبادان ارسال کرد که ضربه دانیال اسماعیلی فر پس از برخورد به بدن میثم تهیدست به درون دروازه رفت تا گل دوم سرخ پوشان از این طریق به ثمر برسد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها