رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457297

دست خدا در انتخاب بی بی!

ساعت 24- وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی شد: تنها خداست که تعیین می‌کند بنیامین نتانیاهو پس از انتخابات آتی کنست در پست خود باقی خواهد ماند یا نه.

خبر
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مری ریگیو، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی رادیویی در واکنش به این اظهارنظر که آویگدور لیبرمن، رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" احتمالا در انتخابات آتی دوباره تعیین‌کننده خواهد بود، گفت: تنها خداست که تعیین می‌کند بنیامین نتانیاهو پس از انتخابات آتی کنست (پارلمان اسرائیل) در پست خود باقی خواهد ماند یا نه.

ریگیو، وزیر وابسته به حزب لیکود به شدت به این اظهارنظر واکنش نشان داد و گفت: اولا لیبرمن تمامی برگ‌های برنده را در اختیار ندارد و تنها خداست که تعیین می‌کند چه کسی نخست وزیر جدید خواهد شد.

او در ادامه گفت: اطمینان ندارم این مردم باشند که نخست وزیر جدید را انتخاب کنند.

ریگیو حمله شدیدی را علیه لیبرمن که نقش بسزایی در شکست نتانیاهو در تشکیل ائتلاف حاکم ایفا کرده بود، آغاز کرده و او را به فریب‌کاری و تقلب متهم کرد و گفت: ۲۰ سال است که تنها وعده می‌دهد بدون اینکه کاری انجام دهد.

این وزیر صهیونیستی ادعای مضحک خود را در واکنش به تنش های داخلی مربوط به انتخاب نتانیاهو مطرح کرده است.

در اینباره ایسنا به نقل از یک پایگاه خبری اسرائیل نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جانشینان خود را در صورت عدم پیروزی در انتخابات آینده کنست در ۱۷ سپتامبر تعیین کرده است.

تال شیلو، تحلیگر سیاسی اسرائیلی در گزارشی مفصل در یکی از پایگاه‌های خبری عبری‌زبان عنوان کرده است که بنیامین نتانیاهو چندین شخصیت صهیونیست را برای جانشینی خود در صورت شکست در انتخابات یا کناره‌گیری از دنیای سیاست به هر دلیلی، تعیین کرده است.

شیلو نوشت که نتانیاهو دو نفر را برای جانشینی خود مناسب‌تر از دیگران می‌بیند؛ یکی ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و دیگری یوسی کوهن، رئیس سازمان موساد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی تصریح کرد که درمر رابط اصلی رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است و از اعتماد ویژه‌ای نزد نتانیاهو برخوردار است و کوهن نیز یکی از نزدیک‌ترین شخصیت‌های اسرائیلی به نتانیاهو و همسرش، ساره است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها