رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395470

۱۳۰ برگ ویزای جعلی در مرز شلمچه کشف شد

ساعت24-مدیر قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه و معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: 130 برگ ویزای جعلی در مرز شلمچه کشف و ضبط شد.

قدرت الله دهقان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گذرگاه مرزی شلمچه اظهار داشت: ویزای های جعلی از زائران انفرادی کشف شده ضمن اینکه زائرانی که ویزای آنها کشف و ضبط شده به شهرهای خود برگشت داده شدند.

وی افزود: با افراد متخلف و مدیران کاروان هایی که از ویزای جعلی استفاده می کنند، برخورد قانونی می شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: زائرانی که با استفاده از میزای جعلی در خاک عراق دستگیر شوند باید مراحل قانونی بین المللی را طی کنند تا به کشور بازگردانده شوند.

دهقان تصریح کرد: در استان خوزستان چندین نفر که اقدام به صدور روادید جعلی کرده بودند شناسایی شده و توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان به اتخاذ تدابیر لازم برای شتاب بخشی به روند تردد زائران اربعین و نیز خدمت رسانی مطلوب به آنها در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: زیرساخت ‌های امنیتی، رفاهی و اسکان موقت برای زائران اربعین

حسینی در مواکب مردمی مستقر در 2 گذرگاه اربعین استان خوزستان مهیا است.

وی تردد زائران از مرزهای شلمچه و چذابه را روان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر هر دو مرز شلمچه و چذابه، بدون مشکل کار خود را انجام می‌ دهند و تاکنون تردد زائران از این 2 مرز بسیار روان بوده است.

دهقان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد به هیچ وجه بدون روادید راهی مرز نشوند ، زیرا عبور از مرز بدون روادید غیر ممکن است و موجب ازدحام جمعیت در مرزها می ‌شود.

بیستم ماه صفر هجری قمری مصادف با هشتم آبان ماه اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) است.

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر و 25 کیلومتری شهر بصره عراق قرار دارد.

شلمچه و چذابه 2 گذرگاه اربعین حسینی در استان خوزستان هستند.

اربعین پارسال 650 هزار زائر ایرانی و بیش از 100 هزار زائر از کشورهای مختلف جهان از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها