رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452042

جنایت مسلحانه در دامداری!

ساعت24 - تازه داماد 34 ساله در پی درگیری مسلحانه با مهاجم ناشناسی که در تاریکی شب کمین کرده بود، با شلیک گلوله های ساچمه ای از سلاح شکاری به قتل رسید.

شلیک
تازه داماد 34 ساله در پی درگیری مسلحانه با مهاجم ناشناسی که در تاریکی شب کمین کرده بود، با شلیک گلوله های ساچمه ای از سلاح شکاری به قتل رسید.

ماجرای این پرونده جنایی در دقایق اولیه بامداد روز گذشته زمانی آغاز شد که پارس بی وقفه سگ های داخل باغ، تازه داماد جوان را نگران کرد. او که چند ماه قبل همسرش را به منزل روستایی آورده بود تا زندگی آرام و بی دغدغه ای را کنار یکدیگر تجربه کنند، ناگهان نگاه تعجب آمیزی به همسرش انداخت و به سوی سلاح شکاری خودش رفت. این جوان 34 ساله سلاح را برداشت و در حالی که صدای پارس سگ ها قطع نمی شد به داخل باغ رفت تا علت آن را دریابد اما هنوز به محل نگهداری گاوهایش نرسیده بود که با شلیک گلوله در تاریکی شب غافلگیر شد. او که حیران و وحشت زده و در فضای تاریک باغ به دنبال عامل شلیک های وحشتناک می گشت، در یک لحظه نقش بر زمین شد چرا که چندین گلوله ساچمه ای به نقاط مختلف بدنش اصابت کرده بود! تازه داماد مجروح در همین حال روی زمین دراز کشید و به سمتی شلیک کرد که صدای گلوله از آن سو بر می خاست.
مرد 34 ساله حدود سه گلوله شلیک کرد ولی دیگر توان درگیری نداشت و غرق در خون بود، وقتی برای چند لحظه از روی زمین بلند شد تا به سوی منزلش فرار کند ناگهان شلیک های مرگبار مهاجم ناشناس دوباره فضای تاریک باغ را شکافت و باز هم گلوله های ساچمه ای دیگری بر سر و سینه وی نشست.
مرد مجروح در همان حال و با زحمت زیاد خود را کشان کشان به منزلش رساند اما همسر وی با دیدن این صحنه دلخراش، دچار شوک شد. او با جیغ و فریاد در حالی از همسایگانش و اهالی روستای اندروخ در منطقه سد کارده مشهد کمک خواست که شوهرش غرق در خون بود و نفس های آخرش را می کشید!
گزارش خراسان حاکی است، همزمان با فریادهای زن جوان، تعدادی از اهالی محل با اضطراب و نگرانی خود را به منزل ناصر (مرد مجروح) رساندند و هر کس به طریقی در تلاش بود تا جان او را نجات بدهد! ولی اقدامات آن ها فایده ای نداشت تا این که تازه داماد مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و بلافاصله کادر درمانی وارد عمل شدند اما مرد مجروح علایم حیاتی نداشت و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله های متعدد ساچمه ای به قتل رسیده بود! دقایقی بعد، ماجرای این جنایت مسلحانه از سوی کارکنان بیمارستان به پلیس گزارش شد و این گونه بود که قاضی ویژه قتل عمد حدود ساعت 2 بامداد روز گذشته برای بررسی این پرونده جنایی به مرکز درمانی رفت.
هنوز بررسی های قاضی علی اکبر احمدی نژاد در سردخانه بیمارستان ادامه داشت که گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رسیدند و تحقیقات میدانی خود را با راهنمایی های مقام قضایی آغاز کردند.
بررسی های اولیه با توجه به اظهارنظر کارشناسان سلاح نشان می داد که مهاجم مسلح از فاصله حدود 15 تا 20 متری به سوی تازه داماد شلیک کرده است چرا که پراکندگی محل اصابت گلوله های ساچمه ای در پیکر مقتول، حکایت از آن داشت که گلوله ها از فاصله دور و به طور غافلگیرانه شلیک شده اند.
بنابر گزارش خراسان، پس از بررسی های مقدماتی در مرکز درمانی، گروه ویژه کارآگاهان در کنار قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد عازم روستای اندروخ شدند جایی که درگیری مسلحانه در آن جا رخ داده بود. ادامه تحقیقات نشان می داد، ناصر (مقتول) چندین راس دام سنگین (گاو)را در باغ محل سکونت اش پرورش می داد و به دامداری مشغول بود. او چند ماه قبل نیز همسرش را به منزل خودش در همین باغ آورده بود تا زندگی مشترک را در کنار همدیگر شروع کنند اما ...
این گزارش حاکی است، در پی انجام یک سری تحقیقات میدانی که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی (افسر پرونده) به بازرسی منزل مقتول پرداختند و علاوه بر سلاح شکاری، تعدادی تیر جنگی نیز کشف کردند.
در همین حال یکی از اهالی محل که برای یاری فرد مجروح آمده بود، طی اظهاراتی گفت: زمانی که من برای نجات ناصر به او تنفس مصنوعی می دادم احساس می کردم او دیگر علایم حیاتی ندارد و فقط از برخی نقاط بدن او خون می ریخت.
با توجه به سرنخ های موجود، تلاش های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد برای شناسایی و دستگیری مهاجم مسلح همچنان ادامه دارد.


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها