رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 533513

یکی دو تیم لیگ برتری در حال دوپینگ کردن هستند؟

ساعت 24-در حالی که به روزهای پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بیستم نزدیک می شویم برخی باشگاه ها به کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسین فوتبال هشدار می دهند.

با توجه به درگیری فدراسیون فوتبال برای ورود به مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون به نظر می رسد برخی کمیته ها از جمله کمیته مبازه با دوپینگ بی تفاوت تر از سالهای قبل نسبت به این موضوع در حال تماشای اتفاقات رخ داده پیرامون این انتخابات است.

در روزهای اخیر برخی مسئولان باشگاهی نسبت به این موضوع که تعدادی از تیم های لیگ برتری در حال استفاده از داروهای تقویتی و یا احتمالا نیروزا هستند معترض شده و برای این موضوع به فدراسیون فوتبال هشدار داده اند که مراقب این شرایط باشند.

یکی از باشگاه های لیگ برتری به تازگی با ارسال نامه ای رسمی به کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال از دوپینگ یکی دو تیم بالای جدولی خبر داده و از کمیته مربوطه درخواست داشته تا در صورت لزوم از بازیکنان این دو تیم نمونه دوپینگ گرفته شود.

به یاد داریم که در فصول گذشته در پایان اغلب مسابقات لیگ برتری از یکی دو بازیکن تیم های برنده یا بازنده به صورت اتفاقی نمونه گیری می شد ولی در این فصل خیلی کمتر شاهد این موضوع بوده ایم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها