رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533956

زیدان: ایسکو نمی توانست بازی کند

ساعت24-سرمربی رئال مادرید اعلام کرد هافبک اسپانیایی شرایط بازی نداشت.

به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه شب در یک بازی معوقه در لالیگا با دو گل ختافه را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: این پیروزی مهم است چون خیلی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و متمرکز بودیم. چهره متفاوتی از خود نشان دادیم و در نهایت نتیجه لازم را کسب کردیم. دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

سرمربی رئال مادرید درباره مارسلو اظهار کرد: او را خوب دیدم. بازی اش را انجام داد. خوب تمرین می کند و می خواهد در زمین عملکردش را نشان بدهد.

سرمربی فرانسوی در ادامه به ایسکو اشاره کرد و گفت: او تنها یک بار تمرین کرده بود و آن هم ۱۵ دقیقه. کم کم باید آماده شود. او شرایط بازی کردن نداشت.

اتلتیکو دوشنبه با توقف مقابل سلتاویگو بالاخره پس از چند هفته امتیاز از دست داد تا فاصله اش کمی با رئال مادرید و بارسلونا کمتر شود. زیدان در این رابطه اظهار کرد: ما کار خودمان را می کنیم. هنوز ۵۰ امتیاز باقی مانده است و باید ادامه دهیم. تکلیف ما این است تا پایان ادامه دهیم.

سرمربی رئال مادرید در مورد تاثیر اخبار گفت: هر چیزی که در بیرون از زمین وجود دارد می تواند تاثیر بگذارد اما آن چیزی را تغییر نخواهد داد. ما باید تلاشمان را بکنیم و بجنگیم چون رقابت ها طولانی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها