رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537854

اختلاف شخصی؛ انگیزه‌ای برای زورگیری

ساعت 24- سارقان زورگیر که به علت اختلاف شخصی اقدام به سرقت به‌عنف کرده بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: جوانی 30ساله به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مدعی شد سه سارق، به زور وارد منزل وی شده و پس از ضرب و جرح ساعت مچی، انگشتر، گردنبند و گوشی سامسونگ جمعا به ارزش 50 میلیون تومان را سرقت کرده و با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ از محل متواری شده‌اند.
او ادامه داد: با حضور گشت کلانتری 110 شهدا در محل وقوع جرم صحت خبر تأیید و پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت مشخصات خودروی سارقان به همه واحدهای گشتی اعلام شد تا اینکه ساعتی بعد در میدان شکوفه گشت کلانتری به یک دستگاه پراید با مشخصات اعلامی مظنون و پس از فرمان ایست راننده با افزایش سرعت خودرو، متواری شد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: در ادامه تعقیب و گریز سرنشینان با رهاکردن خودرو، پیاده هرکدام به یک سمت فرار کردند که یکی از سرنشینان خودرو به اسم «اصغر» 31ساله با چهار فقره سابقه کیفری در حین فرار با یک دستگاه پراید عبوری تصادف و از ناحیه پا دچار شکستگی شد. مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شد و همدستانش نیز از این فرصت استفاده کردند و متواری شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با مقام قضائی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع داده شد و کارآگاهان در بدو تحقیقات عازم محل جرم شدند و از شاکی تحقیق کردند که وی اعلام کرد در منزل در حال استراحت بودم که ناگهان یکی از دوستان قدیمی من به اسم سیامک همراه دو نفر دیگر در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند وارد منزل شدند و از ناحیه هر دو دست و سر من را مجروح کرده و پس از سرقت اموالم متواری شدند.
کنجوریان افزود: کارآگاهان با حضور در بیمارستان از متهم به نام اصغر بازجویی مقدماتی را شروع کردند. او ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع سرقت بود تا اینکه کارآگاهان در بازرسی وسایل همراه متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی را کشف کردند و با حضور شاکی و مواجهه حضوری، اصغر لب به اعتراف گشود و ضمن قبول سرقت از شاکی، مدعی شد سیامک از قبل سر موضوع یک خانم با شاکی اختلاف داشت و موضوع را با من در میان گذاشت و قرار گذاشتیم که به منزل شاکی برویم و گوشی او را که حاوی عکس دختر مورد علاقه سیامک بود، برداریم. برای اجرای این نقشه با خودروی پراید یکی دیگر از دوستانم به اسم «حبیب» نقشه را اجرائی کردیم.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح اصغر، سیامک نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد و متهم دیگر نیز تحت تعقیب است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها