رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 540817

خرید غذای تشویقی سگ نوتری پت

رپورتاژ تبلیغی / غذاهای تشویقی سگ، اهمیت زیادی دارد. چراکه تشویقی‌ها نقش بسزایی در تربیت توله‌ها و سگ‌های بالغی دارند که به تازگی صاحب آن‌ها شده‌اید. همچنین تشویقی‌ها اثرات دیگری نیز بر روی رفتار این حیوانات دارند که برای والدین اهمیت دارد.

تشویقی سگ

غذاهای تشویقی سگ، اهمیت زیادی دارد. چراکه تشویقی‌ها نقش بسزایی در تربیت توله‌ها و سگ‌های بالغی دارند که به تازگی صاحب آن‌ها شده‌اید. همچنین تشویقی‌ها اثرات دیگری نیز بر روی رفتار این حیوانات دارند که برای والدین اهمیت دارد. اما انتخاب یک تشویقی مناسب برای سگ‌ها، نیاز به شناخت برندها دارد. برخی از تشویقی‌ها بسیار صفتند و برای سگ‌ها مناسب نیستند، اما برخی دیگر از تشویقی‌ها، کاملاً با ذائقه سگ‌ها هماهنگ بوده و موجبات رضایت و خوشحالی آن‌ها را فراهم می‌کند. یکی از بهترین برندهای غذایی حیوانات که تشویقی‌های عالی برای سگ‌ها دارد، برند غذای سگ نوتری پت است که به صورت گسترده توسط پت شاپ آنلاین دیجی‌ پت عرضه می‌شود.

غذای تشویقی سگ چیست و باید چگونه باشد؟

تشویقی‌ها همان چیزهایی هستند که سگ‌ها برای دریافت آن از شما لحظه ‌شماری می‌کنند اما جزو غذای اصلی‌شان محسوب نمی‌شود. همانگونه که بچه‌های ما علاقه زیادی به تنقلات دارند، اما غذای اصلی‌شان نیست، سگ‌ها نیز دقیقاً به همین شیوه عمل می‌کنند. البته تشویقی‌ها بیشتر برای پاداش به سگ‌ها داده می‌شود تا اعمال مورد انتظار والدین را انجام دهند.

استفاده از تشویقی سگ می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای والدین برای تربیت سگ‌ها باشند. هربار که سگ کار خوبی انجام داد، باید تشویقی بگیرد. این تشویقی می‌تواند به صورت تکه‌های کوچک به آن داده شود تا مقدار کالری مصرفی‌اش دچار خلل نشود. به صورت استاندارد، تشویقی‌ها باید فقط 10 درصد از کالری مصرفی روزانه سگ‌ها را پوشش دهند. بیشتر از این مقدار، ممکن است باعث بروز چاقی در سگ‌ها شده یا مشکلات دیگری را برای آن‌ها ایجاد کند (درست مثل وقتی که بچه‌ها با خوردن هله‌هوله زیاد، به سلامتی خود ضربه می‌زنند!)

غذای تشویقی سگ نوتری پت

خوراکی‌های تشویقی بسیاری در انواع برندها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. اما همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، هر نوع تشویقی نمی‌تواند برای سگ شما مناسب باشد. وقتی قبول می‌کنید از یک حیوان خانگی مراقبت کنید، باید مسئولیت کامل آن را قبول کرده و در مورد سلامت و بهداشت آن نگران باشید. انتخاب یک تشویقی با ترکیبات سالم نیز جزئی از این مراقبت است. غذاهای خشک، کنسرویی و تشویقی نوتری پت، از بهترین خوراکی‌های سگ‌ها هستند که می‌توانید با اطمینان روی آن‌ها حساب کنید.

برند نوتری پت حاصل تلاش‌های عوامل شرکت «بهین تاش» است که از سال 1379 فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه تولید محصولات خوراکی برای حیوانات خانگی شروع کرده. این شرکت، ابتدا فقط محصولات کنسرویی تولید می‌کرد، اما از سال 1383 به بعد، خطوط تولید غذای خشک و غذای تشویقی نیز به محصولات آن اضافه شدند. هم‌اینک، نوتری پت به عنوان اولین و بهترین تولیدکننده خوراک حیوانات خانگی ایرانی، برندی مطمئن برای تهیه تشویقی برای سگ شما خواهد بود.

غذای سگ نوتری پت

غذای سگ «نوتری پت» در «دیجی پت»

شما می‌توانید غذای تشویقی سگ خود را از پت شاپ آنلاین دیجی پت سفارش دهید. کلیه محصولات نوتری پت، اعم از انواع غذاهای خشک و تشویقی‌ها با اشکال گوناگون و موردعلاقه سگ‌ها در این پت‌شاپ عرضه شده است. شما می‌توانید آموزش‌های مربوط به تربیت سگ، ترکیبات غذایی، نژادها و هر موضوع مهم دیگری در رابطه با پت‌ها را در قسمت بلاگ دیجی‌ پت مطالعه کرده و سپس با آگاهی، به تهیه مایحتاج حیوان خانگی‌تان بپردازید.

هر نوع تشویقی سگ و غذای سگ نوتری پت در پت شاپ آنلاینی دیجی پت، به آسانی قابل سفارش است. شما با چند کلیک ساده می‌توانید تشویقی‌های موردنظرتان را برای خرید ثبت کنید. سپس سفارشات شما در اسرع وقت به شما تحویل داده می‌شود.

امتیاز تهیه تشویقی سگ نوتری پت از پت شاپ آنلاین دیجی پت چیست؟

شما با خرید تشویقی سگ و هر نوع غذای سگ نوتری پت یا سایر برندهای مطرح از پت شاپ آنلاین پیجی پت، می‌توانید یک مکان مطمئن برای خریدهای همیشگی سگ‌تان داشته باشید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان این پت‌شاپ بهره‌مند شده و دیگر محصولات موردنظر خود را نیز از همین طریق سفارش دهید.

برای چگونگی استفاده از محصولات نیز می‌توانید از پشتیبانی راهنمایی دریافت کنید. پرداخت در محل و ضمانت 7 روزه بازگشت کالا نیز از دیگر امتیازاتی است که با خرید از دیجی پت از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

تشویقی سگ

علاوه بر تشویقی سگ، چه محصولات دیگری را نیز می‌توانم از دیجی پت سفارش دهم؟

در دیجی ‌پت، به غیر از تشویقی سگ، می‌توانید سایر موارد لزوم حیوان خانگی خود را که به قرار زیر هستند، سفارش دهید:

  • انواع غذاهای کنسروی، خشک، سوپ، مکمل و مولتی ویتامین برای سگ‌ها
  • انواع لوازم بهداشتی، اعم از شامپو، عطر، توالت، مسواک، خمیر دندان، شانه، ناخن‌گیر، برس، پرزگیر، قطره، پد و پوشک مخصوص سگ
  • انواع لوازم نگهداری، اعم از خانه، جای خواب، باکس حمل،‌ ظرف آب و غذا، وسایل تربیت، اسباب بازی، قلاده، لباس سگ و شیشه شیر توله سگ
  • انواع غذاهای کنسرویی، خشک، سوپ، مکمل و مولتی ویتامین مخصوص گربه‌های خانگی
  • انواع لوازم بهداشتی، اعم از شامپو، عطر، توالت، خاک توالت، پد، ‌پوشک، قطره، مسواک، خمیر دندان، ناخن گیر و پرزگیر مخصوص گربه
  • انواع لوازم نگهداری، اعم از جای خواب، سبد، باکس حمل،‌ پلاک، زنگوله، اسباب بازی، درخت و اسکرچر گربه و شیشه شیر بچه گربه

کلیه محصولات خوراکی، بهداشتی، نظافتی، نگهداری و سرگرمی سگ و گربه در پت شاپ آنلاین دیجی پت موجود است و این پت‌شاپ می‌تواند تمام نیازهای گربه‌ها و سگ‌های شما را به‌صورت کامل پوشش دهد. فقط کافیست با ثبت اولین سفارشات خود، به مشتری‌های این پت شاپ تبدیل شده و از مزیت‌های خرید از آن بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است که قیمت‌های دیجی ‌پت، نسبت به سایر پت‌شاپ‌ها پایین‌تر است. این در حالی است که کیفیت محصولات آن، دقیقاً قابل رقابت با دیگر نمونه‌های داخل بازار است و می‌تواند موجبات رضایت شما را فراهم کند.

چگونه سفارش خود در دیجی پت را ثبت کنیم؟

هرکس که برای اولین بار از دیجی ‌پت خرید می‌کند، به دلیل مراحل ساده ثبت خرید آن و همچنین پشتیبانی 24 ساعته، کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب، دوست دارد تا برای بار دیگر نیز از آن خرید کند. اگر شما نیز مایل هستید تا اولین خرید تشویقی سگ، غذای سگ نوتری پت یا سایر موارد مورنیاز سگ خود را از یک منبع مطمئن تهیه کنید، دیجی پت بهترین انتخاب برای شما است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها