رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542298

سریال میدان سرخ و گیسو در زردفیلم

رپورتاژ تبلیغی / سریال میدان سرخ و گیسو در زردفیلم منتشر شد. گیسو تا کنون با گذشت 7 قسمت در نمایش خانگی توانسته رکورد پربازدیدترین ها را بزند و به ترتیب پس از آن سیاوش و دراکولا رتبه های بعدی را از نظر بازدیدی کسب نموده اند.

dir="RTL" style="text-align:right">به گزارش از زردفیلم سریال میدان سرخ از 1 اردیبهشت پخش خود را شروع میکند، در ادامه به معرفی این سریال ها و نحوه دانلود قانونی آن کامل توضیح داده می شود پس با ما همراه باشید.

سریال میدان سرخ

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در ژانر اکشن، اجتماعی از 1 اردیبهشت ماه پخش خود را آغاز می کند و فرزاد فرزین در نقش خواننده تیتراژ در سریال ایفای نقش می کند. فیلم ‌نامه سریال نمایش خانگی میدان سرخ توسط سارا سلطانی و علی مسعودی نیا نگارش شده است. از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از اکتورهای سینمایی و تلویزیونی از جمله آرمین رحیمیان، امید روحانی، امیرحسین آرمان، بهدخت ولیان، بهرام افشاری، حمید فرخ نژاد، علی مصفا، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، مهتاب کرامتی و … نام برد که در این سریال هنرنمایی کرده اند.

به نقل از تیم تولید، سریال میدان سرخ در 20 قسمت 50 دقیقه ای ساخته می شود.

از جمله دیالوگ های معروف سریال

پاپ: تو گاو بازی اونی برنده است که بیشترین جا خالی رو میده.

ابی: فقط بگو بینتون چیزی بوده یا نه؟

افرا: من به اندازه کافی مرده داشتم تو زندگیم تو یکی زنده بمون برام.

ساعد: من دنیا و آخرتم رو با خود شیطون بستم.

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.

دانلود سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ و گیسو در زردفیلم

سریال گیسو

عاشقانه 2 فصل دوم به کارگردانی منوچهر هادی در حال پخش از زردفیلم است و تا کنون 7 قسمت از آن منتشر شده است. سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی هر چهارشنبه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی توسط زردفیلم در نمایش خانگی منتشر خواهد شد. گیسو به عنوان فصل دوم سریال عاشقانه سومین تجربه سریال سازی منوچهر هادی برای نمایش خانگی است که از حدود 7 ماه پیش در تهران مقابل دوربین رفت و بازیگرانی از فصل قبل این سریال همچون ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی و حسین یاری در آن به ایفای نقش پرداختند.

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال گیسو شوید.

دانلود سریال گیسو

سریال میدان سرخ و گیسو در زردفیلم

سریال دراکولا

دراکولا به کارگردانی مهران مدیری و پخش آن از ۳ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد. مدت زمان قسمت‌های این فصل، در حدود ۵۵ دقیقه هستند. همانند فصل اول، نویسندهٔ این فصل امیر برادران و طراح و سرپرست فیلم‌نامه پیمان قاسم‌خانی است. مهران مدیری، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و سیما تیرانداز نقش‌هایشان را از فصل قبل تکرار می‌کنند و بازیگرانی جدید، به گروه بازیگر این فصل ملحق شده‌اند که شامل: ویشکا آسایش، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر ایفای نقش میکنند.

از ضعف های سریال می توان گفت: سریال دراکولا نه مانند هیولا یک فرهاد اصلانی دارد که مانند کارت آس رو بشود و بتواند با بازی هنرمندانه‌اش ضعف‌های سریال را بپوشاند و نه تا به اینجا داستانی داشته که بتوان به آن جذب شد. مدیری احتمالا فکر کرده تمام این ضعف‌ها زیر طراحی صحنه پر زرق و برق گم خواهند شد.

ژانر (موضوع) : کمدی

تعداد قسمت ها : 20

نویسندگان : امیر برادران

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال دراکولا شوید.

دانلود سریال دراکولا

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها