رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558259

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

مشترکان مصرف را کاهش دهند

ساعت24- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از مشترکان درخواست کرد: با توجه به افزایش مجدد دمای هوا با صرفه جویی در مصرف انرژی، این شرکت را در تامین برق مورد نیاز و جلوگیری از بروز خاموشی، همراهی کنند.

html>

از اعلام روز دوشنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران، با افزایش مجدد دمای هوا، میزان مصرف برق در کشور به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده و این مساله منجر به افزایش بار شبکه توزیع برق شده است.

بر اساس این گزارش، در همین راستا اگرچه تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی ممکن، به کار گرفته شده است اما با تداوم شرایط فعلی، جلوگیری از قطع برق بدون همکاری تمامی مشترکان، امکان پذیر نخواهد بود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از شهروندان درخواست کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از شیوع موج جدید بیماری کرونا و ضرورت تامین برق مستمر در مراکز درمانی و منازل شهروندان، از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف خودداری کرده و ضمن تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد و استفاده ازکولرهای آبی بر روی دور کُند، استفاده از تجهیزات برقی پرمصرفی همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروی برقی را به ساعات ابتدایی روز یا پایانی شب موکول شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها