رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566153

ادعای جدید بنت علیه ایران

ساعت24- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی جدید خود علیه کشورمان مدعی شد که "نفوذ ایران" پشت حوادث اخیر در لبنان قرار دارد.

html>

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در جلسه هفتگی کابینه به طرح ادعاهایی واهی علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنت در ادعاهای جدید خود حوادث اخیر در لبنان و همچنین تحولات در عراق را به ایران نسبت داده و مدعی شد که نفوذ ایران پشت این ماجراها قرار دارد.

وی در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه حوادث لبنان و عراق را از نزدیک دنبال می‌کند، افزود: در هر دو مورد ما شاهد روندی هستیم که تحت تاثیر نفوذ ایران هستند، خواه حزب‌الله لبنان باشد یا شبه نظامیان شیعه در عراق که در انتخابات اخیر نیز ضربه خورده‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای تلاش ایران برای اعمال نفوذ در این کشورها برای مردم عراق و لبنان آرزوی موفقیت و آینده‌ای بهتر کرد!

در روزهای گذشته طی درگیری‌های مسلحانه در منطقه الطیونه در بیروت دستکم شش تن کشته و ۱۶ تن زخمی شدند. به گفته مقامات در این ناآرامی ها به معترضانی که به دعوت حزب الله و جنبش امل در تظاهراتی در بیروت شرکت کرده بودند، تیراندازی شد.

در پی تیراندازی به تظاهرکنندگان وابسته حزب الله تنش در بیروت بالا گرفت و درگیری‌هایی به مدت چند ساعت رخ داد.

همچنین سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص وقایع تلخ لبنان با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت آمیز بوده اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایتها وفتنه انگیزی میان مردم لبنان اقدام عاجل نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها