رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566495

اسیدپاشی زن تهرانی روی مرد همسایه / ادعای عجیب زن اسیدپاش

ساعت24-مرد جوان در سناریوی مرموزی هدف اسیدپاشی زن جوان در شرق تهران قرار گرفت.

اسیدپاشی
html>

اسیدپاشی یکی از جرائم خشن محسوب می شود که بامداد سه شنبه اسیدپاشی مرموزی در شرق تهران رخ داد. در این اسیدپاشی مرد جوان پس از پیاده شدن از خودرویش هدف اسیدپاشی قرار گرفت و در حالیکه مرد جوان زن همسایه را عامل این اسیدپاشی معرفی می کند زن جوان ادعای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

ساعت یک بامداد سه شنبه 27 مهر امسال مرد جوان همراه دوستش در برابر خانه شان توقف می کند و برای برداشتن وسیله از داخل خانه از خودروی پژو 206 پیاده می شود و در حالیکه دوستش داخل خودرو بود ناگهان مایعی روی از طبقه سوم روی مرد جوان ریخته می شود.

فریادهای سوختم سوختم مرد جوان کافی بود تا سکوت بامدادی را بشکند و دوست آرش به سرعت از خودرو پیاده شد و وقتی به سمت آرش رفته متوجه اسیدپاشی روی او شد و با اعلام این خبر به پلیس 110 تیمی از ماموران کلانتری 136 فرجام در صحنه جرم حاضر شدند و همزمان امدادگران اورژانس درمحل حادثه حضور پیدا کردند.

مرد جوان که از ناحیه دست و گردن دچار سوختگی با اسید شده بود به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد و پس از اقدامات ابتدایی پزشکان، هدف تحقیق ماموران کلانتری قرار گرفت.

مرد جوان در تحقیقات پلیسی گفت: از چندی قبل با زن همسایه طبقه سوم که یک زن خانه دار است اختلاف پیدا کردیم و می دانم او برای انتقام گیری اقدام به اسیدپاشی کرده است.

اسیدپاشی انتقام جویانه از مرد همسایه

بدین ترتیب بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا زن جوان هدف تحقیق قرار گیرد که در این شاخه از تحقیقات زن جوان به ماموران گفت: مقدار کمی از مایع لوله بازکن داخل ظرفش مانده بود که آن را با آب قاطی کردم و از پنجره به بیرون ریختم که روی خودروها و مرد همسایه ریخته شد.

بنا براین گزارش، با توجه به اختلافات مرد همسایه با عامل اسیدپاشی احتمال می رود که زن جوان با انگیزه انتقام جویانه دست به این اسیدپاشی زده که در همین راستا به دستور بازپرس واحدی تحقیقات تکمیلی در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها