رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 141741

معجزه سیب را در زندگی این دختر ببینید

ساعت 24-دختری 18 ساله که از بیماری بی‌اشتهایی رنج می‌برد به مدت 8 ماه در روز تنها 3 سیب می‌خورد و بعد از مدتی بیماری‌اش به طور تدریجی بهتر شد و سلامتی‌اش نیز افزایش یافت.

سیب
دختری 18 ساله که برای مدتی به بی‌اشتهایی دچار شده بود تنها سیب مصرف می‌کرد. او به جای وعده‌های غذایی اش در روز تنها 3 سیب می خورد و این کار را تا 6 ماه ادامه داد و به نتایج بسیار جالبی دست یافت. این دختر 18 ساله مدل است و شرایط کارش ایجاب می کند که چاق نشود.

البته او با هدف کاهش وزن برنامه غذایی خود را تغییر نداد بلکه کارش اینگونه ایجاب می‌کرد که تناسب اندامش را حفظ کند و از طرفی نسبت به سایر مواد غذایی به جزء سیب بی‌اشتها بود. در واقع او به بیماری بی‌اشتهایی عصبی یا انورکسیا مبتلا بود.

انورکسیا نوعی اختلال تغذیه‌ای است که به خودآزاری به منظور کاهش وزن بیش از حد اطلاق می‌شود. این اختلال روحی سبب می‌شود فرد مبتلا خود را مجبور به تحمل گرسنگی کند. این مشکل معمولا در افراد جوان در زمان آغاز بلوغ شروع می‌شود. افرادی که از این بیماری رنج می‌برند دچار کاهش وزن شدید می‌شوند.

او از این طریق توانست بیماری خود را تحت کنترل خود قرار دهد و کم کم آن را برطرف کند. علاوه بر این، پوست بسیار خوبی پیدا کرده بود و همین امر سبب شد او در شغلش بسیار پیشرفت کند و به موفقیت‌های بیشتری برسد و روند بهبودی بیماری‌اش نیز کمی تسریع شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها