رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 38701

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد

افزایش تیم‌های گشتی پلیس

ساعت24-رئیس پلیس پایتخت از افزایش 3. 2 برابری تیم‌های گشتی پلیس پایتخت خبر داد.

افزایش تیم‌های گشتی پلیس
سردار حسین ساجدی نیا، در مراسم صبح گاه مشترک نیروی انتظامی که صبح امروز چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان و پایتخت نشینان و نیز در راستای وظایف پلیس برای تامین ایمنی و امنیت شهروندان اقدامات خوبی طی مدت اخیر در پایتخت انجام شده که از جمله آن می‌توان به افزایش گشتی‌های پلیس از ۱۷۵ گشتی به ۴۰۰ گشت در سطح کلانتری‌های پایتخت اشاره کرد.

ساجدی نیا با بیان اینکه در سامانه ۱۹۷ نیز توفیقات و دستاوردهای خوبی به دست آمده است، اظهارکرد: تلاش پلیس برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان و نیز برقراری امنیت آنان است.

وی با اشاره به تجمعات رخداده در سطح پایتخت افزود: پلیس در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی اشراف اطلاعاتی خوبی دارد و در هشت ماهه اخیر نیز وضعیت مطلوبی از این منظر داشتیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تشویقات و تنبیهات انجام شده در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته میزان تشویق ماموران پلیس دو برابر افزایش و تنبیهات آنان نیز کاهشی دو برابری داشته است.

به گزارش ساعت24 به نقل از ایسنا ،وی در پایان از دپوی تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی برای آینده خبر داد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها