رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465348

10 ویژگی برتر در گلکسی نوت 10

ساعت 24-معرفی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مجموعه ای از نوآوری‌های قدرتمند را در اختیار ما قرار داد تا بتوانیم بهترین تجربه ممکن از یک گوشی هوشمند را داشته باشیم. چه جزو هواداران قدیمی سری نوت سامسونگ باشید و چه به تازگی جدیدترین پرچمدار سامسونگ را برای خودتان انتخاب کرده باشید، با استفاده از همین قابلیت‌های نوآورانه می‎توانید گلکسی نوت 10 را به بهترین شکل ممکن با نیازها و روش زندگی خودتان هماهنگ کرده و به این ترتیب کارآمدی و خلاقیت خودتان را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

خبر
در ادامه نگاهی داریم به 10 قابلیت برتر سری گلکسی نوت 10 که کاربران در هنگام شروع استفاده از گوشی خود باید به آنها توجه کنند.

اندازه‎ مناسب – برای اولین بار، سامسونگ سری گلکسی نوت 10 خود را در دو اندازه و متناسب با نیازهای متفاوت کاربران عرضه کرده است. یکی گلکسی نوت 10 که با نمایشگر Cinematic Infinity3 اینچی، کوچک‎ترین گلکسی نوت است که تا به حال عرضه شده و دیگری گلکسی نوت 10 پلاس با نمایشگر 6.8 اینچی که در واقع بزرگترین گوشی گلکسی نوت است که تاکنون سامسونگ عرضه کرده است. به این ترتیب کاربران می‎توانند هرکدام از این اندازه‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و به قدرتمندترین پرچمدار گلکسی مجهز شوند.

ارتباط با ویندوز – گلکسی نوت 10 مجهز به قابلیت Link to Windows است که مستقیما در پنل دسترسی سریع یا Quick Panel گوشی قرار داده شده و با استفاده از آن می‎توانید گلکسی نوت 10 خودتان را به راحتی به کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز 10 وصل کرده و به این ترتیب صفحه نمایشگر گوشی به کامپیوتر منتقل شده و شما می‎توانید پیام‌های خود را از طریق کامپیوتر دریافت و ارسال کرده و نوتیفیکیشن‎ها و 25 عکس آخر خود را هم مستقیما از روی کامپیوتر مشاهده کنید.

ضبط صفحه نمایش – با ساده‌تر کردن ضبط محتویات در حال پخش بر روی صفحه نمایش گوشی، گلکسی نوت 10 قابلیت تصویر-در-تصویر را فراهم می کند که به کاربران، مخصوصا گیمرها و کسانی که محتوای ویدیویی برای وبلاگ خود تهیه می‎کنند، امکان می‎دهد تا از دوربین سلفی گوشی برای اضافه کردن واکنش‎ها و صحبت به این ویدیوها استفاده کنند.

سطحی جدید از بهره‌وری – با مجهز شدن به قدرت گلکسی نوت سامسونگ، شما می‎توانید مولتی‎تسکینگ را در سطحی جدید تجربه کرده و با استفاده از سامسونگ دکس 2، بسیار راحت‌تر از گذشته و تنها با یک کابل ساده USB، گوشی خود را به کامپیوتر ویندوزی یا مک خود متصل کنید.

برنامه‎ای منسجم با بیکسبی روتین – سری گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به قابلیت بیکسبی روتین است که می‎تواند سبک زندگی شما را ارتقا دهد. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی و کارکردهای نوآورانه بیکسبی می‎تواند تنظیمات گوشی و عملکرد آن را متناسب با روند معمولی زندگی روزانه شما تغییر داده و به این ترتیب زندگی را ساده‎تر کند. مثلا می‎تواند در زمان مناسب نور صفحه نمایش گوشی را کم کرده، فیلتر نور آبی را روشن کرده و یا حتی وقتی امکان اتصال به وای فای وجود داشت، بصورت اتوماتیک اینترنت سیم کارت را خاموش کرده و به وای‎فای متصل شود تا در مصرف اینترنت دیتای شما صرفه‌جویی شود.

لذت دنیای متصل گلکسی – اتصال و هماهنگی ساده و بدون مشکل با کل اکوسیستم گلکسی سامسونگ یکی از بزرگترین مزیت‎هایی است که هر کاربر دستگاه‎های سامسونگ به دنبال آن است و گلکسی نوت 10 در این مسیر عملکردی بسیار خوب دارد. گلکسی نوت 10 همچنین دارای قابلیتی نوآورانه و جدید برای جفت شدن و کنترل ساعت هوشمند جدید سامسونگ به نام گلکسی Watch Active 2 است که با استفاده از آن کارهایی مانند عکس گرفتن را می‏توانید از طریق ساعت‎تان انجام دهید.

قابلیت Air Actions در قلم S Pen – گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به کنترل‎های اشاره‌ای BLE یا بلوتوث کم‎مصرف است که به کاربران امکان می‎دهد از طریق قلم S Pen خود بخش‌هایی از کارکردهای گوشی خود را کنترل کنند. در این حالت شما می‎توانید کارهایی مثل عوض کردن دوربین از اصلی به سلفی، زوم کردن، کنترل پخش ویدیو و موسیقی را صرفا با حرکت مچ دست‎تان انجام دهید. این کارکردها کاملا قابل تنظیم بوده و یعنی می‎توانید آنها را کاملا با سلیقه و نیاز خودتان متناسب کنید.

تغییر تنظیمات حالات دوربین – برای اطمینان از اینکه هیچوقت فرصت گرفتن بهترین عکس ممکن را از دست ندهید، می‎توانید ترتیب حالت‎های مختلف دوربین را متناسب با ترجیح خودتان تغییر دهید. به این ترتیب می‎توانید عکس‎هایی فوق‎العاده را در کمترین زمان برای تصمیم گیری در مورد بهترین حالت عکاسی، بگیرید.

میکروفون با قابلیت زوم صدا – یکی از برترین قابلیت‌های گلکسی نوت 10 امکان زوم صدا در میکروفون آن است. این قابلیت کاملا جدید با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‎دهد در زمان فیلمبرداری روی صدای سوژه خودتان زوم کنید و به این ترتیب ضمن کمتر شدن صدای محیط، صدای سوژه موردنظر شما تقویت می‎شود.

دوربین عالی – دوربین گلکسی نوت 10 واقعا نیاز همه را برآورده می‎کند. کاربران با استفاده از دوربین سه‎گانه یا چهارگانه روی هرکدام از دو نسخه گلکسی نوت 10 می‎توانند بهترین تصاویر ممکن را به دست خودشان ثبت کنند.

آی تی رسان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها