رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 74356

پایان زورگیریهای ۴ تبهکار شب‌رو

چهار مرد خشن که به بهانه مسافرکشی به زورگیری از طعمه‌هایشان می‌پرداختند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی زورگیری‌هایی به بهانه مسافرکشی از سوی چهار مرد که با دو خودرو به پرسه زنی‌های تبهکارانه دست می‌زدند مأموران به رصد مناطقی از کرج، فردیس، اندیشه، شهرقدس، تهران و قزوین دست زدند.
وی افزود: مأموران با اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت، هر چهار تبهکار را شناسایی کردند و مخفیگاه‌های آنان را یکی پس از دیگری در مناطق مختلف استان البرز و تهران به محاصره خود درآوردند.
سرهنگ گل صباحی ادامه داد: مأموران پس از چند روز، رفت و آمدهای چهار شرور را تحت نظر گرفته و روز ۱۹ خرداد ماه در چهار عملیات غافلگیرانه پلیسی آنان را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه‌ها و دو خودرویشان تعداد زیادی اموال سرقتی مسافران شکار شده که گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ، عینک آفتابی و ساعت مچی بود به دست آمد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این مردان زورگیر در بازجویی‌ها اقرار کردند از سال ۹۲ با تشکیل این باند در قالب گروه‌های سه و چهار نفره به بهانه مسافرکشی و با سوارکردن مسافر در ساعات اولیه شب از پل فردیس یا سایر نقاط کرج به مقصد‌های مختلف از جمله فردیس، اندیشه، شهرقدس، تهران و قزوین پس از مسافتی در یک فرصت مناسب، مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید چاقو، پول،‌ کارت عابر بانک و اموال قیمتی مسافران را به سرقت می‌بردند و با گرفتن رمز بانکی حساب آنان را خالی می‌کردند سپس با بستن چشم و دست مسافران، آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواری می‌شدند.
بنابر این گزارش، بازپرس شعبه ۲۱ دادسرای کرج با توجه به گستردگی اقدامات این چهار تبهکار خواستار انتشار تصاویر آنها شد تا کسانی که در دام این باند افتاده‌اند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها