رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388315

تبلیغات در زونکن

رپورتاژ / زونکن، بانک جامع اطلاعات آموزشگاه زبان، آموزشگاه کنکور، آموزشگاه موسیقی، باشگاه های ورزشی و سایر آموزشگاه ها، فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده است.

زونکن، بانک جامع اطلاعات آموزشگاه زبان، آموزشگاه کنکور، آموزشگاه موسیقی، باشگاه های ورزشی و سایر آموزشگاه ها، فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده است. بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن با بهره گیری از به روزترین زیرساخت های فناوری اطلاعات بالاترین قابلیت فیلترینگ آموزشگاه ها مطابق با دوره مد نظر کاربر، نوع کلاس، محدوه مکانی و مسافت را فراهم می آورد. زونکن با ایجاد صفحات اختصاصی برای هر آموزشگاه و همچنین دارا بودن قسمت های مختلف نظیر صفحات اطلاعیه ها، تخفیف ها و مجله زونکن، امکان اطلاع رسانی کامل و به لحظه را از طرف آموزشگاه ها برای هنرجویان فراهم می آورد. پوشش جامع زونکن از شهرهای بزرگ کشور امکان ارائه کامل ترین خدمات را برای کاربران گرامی فراهم می آورد. با توجه به موضوع فعالیت وب سایت، بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان وب سایت را دانشجویان دانش آموزان تشکیل می دهند که فرصت مناسبی را برای معرفی خدمات در اختیار علاقمندان قرار داده است. همچنین، استارت آپ زونکن با درج مطالب روزانه در مورد مسائل آموزشی، هنری، فرهنگی و ... مخاطبین خود را به صورت روزانه به بازدید از وب سایت دعوت می نماید.

سایت زونکن با بازدید روزانه بیش از 3000 کاربر واقعی، فرصت مناسبی را برای تمامی استارت آپ ها، شرکت ها و برند ها فراهم آورده است تا با تبلیغات موثر، مشتریان خود را مطلع نمایند.

امکان تبلیغات بنری:

در وب سایت زونکن، بخش های مختلفی برای تبلیغات بنری بسیار ارزان برای علاقمندان قرار داده شده است که علاقمندان می توانند با ارسال ایمیل به info@zounkan.com با عنوان درخواست تبلیغات، از آخرین قیمت های جایگاه های تبلیغاتی مطلع شوند.

امکان تبلیغات در اینستاگرام زونکن:

اینستاگرام زونکن با بیش از 20 هزار فالوور آمادگی درج تبلیغات های ارزان علاقمندان را برای معرفی خدمات و محصولاتشان دارا می باشد. برای اطلاع از قیمت درج آگهیدر شبکه های اجتماعی زونکن می توانید به صورت دایرکت در اینستاگرام به آدرس zounkan_officialpage پیام ارسال نمایید و یا از طریق ایمیل به آدرس info@zounkan.com درخواست خود را برای پشتییبانی تبلیغاتی زونکن بفرستید.

امکان درج رپورتاژ آگهی:

در سایت زونکن امکان معرفی خدمات و محصولات با تمام جزئیات به همراه سه لینک فالو دائمی، سه عکس و ... در صفحه اصلی و صفحه آرشیو ها قرار داده شده است تا علاقمندان بتوانند به معرفی خود بپردازند.

بانک جامع اطلاعات آموزشگاهی زونکن

آدرس: تهران، ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه، کوچه مصطفوی، مجتمع اداری تجاری سامان، طبقه ششم، واحد 12

تلفن تماس: 44057855-021

موبایل : 09102105234

ایمیل: info@zounkan.com

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها