رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 392821

بست نشینی 24 متر بالاتر از زمین

ساعت 24-در شش سال گذشته ، برخی مردان و زنان در آلمان غربی ، در جنگل کوچک نزدیک حومه شهر کلن زندگی می کنند .این افراد در خانه های که برنوک درختان حدود 24 متر بالاتر زمین با زحمت و دقت ساخته اند می خورند و می خوابند و زندگی می کنند آنها آنجا را اشغال کرده اند اما بی خانمان نیستند

آلمان12
dir="RTL">این مردان و زنان در جنگل بست نشسته اند تا از تنها جنگل درختان بلوط در این قسمت اروپا در مقابل عملیات معادن روباز محافظت کنند . از سال 1978 شرکت انرژی آلمان RWE فعالیتی را به منظور توسعه عملیات حفرمعدن در کنار جنگل شروع کردند این معدن بزرگترین معدن روباز زغال سنگ در اروپا است . قبل از بازگشایی این معدن ، جنگل هامباخ بیش از 52 هزار کیلومتر مربع گسترش یافته بود اما هم اکنون فقط 10 درصد از جنگل اولیه باقی مانده است .

در سال 2012 گروهی از فعالان برای جلوگیری از قطع درختان اقدام به ساخت خانه روی درختان کردند و زندگی در نوک درختان را شروع کردند و برای اینکه کار مراجع قانونی برای بیرون کردن آنها از جنگل سخت شود خانه ها را چند متر بالاتر از زمین ساختند . سال اول بست نشینان نیمی از سال را در آنجا زندگی می کردند اما از سال 2014 افراد معترض کل سال را در این جنگل زندگی می کنند .

یکی از معترضان به نام " آنا پرایس " گفته است زندگی در جنگل بسیار سخت است زیرا آنجا فاقد آب و برق است و زمستان بسیار سرد است . تابستان بهتر است اما شما مجبورید به هر طریقی آب تهیه کنید.

برخی از خانه ها ی روی درختان مجهز به تابلو های خورشیدی هستند و انرژی لازم برای شازژ لب تاب و موبایل و چند روشنایی را تامین می کنند .دیوار برخی از این خانه ها به وسیله حصیر عایق بندی شده اند و اجاق برای گرم شدن دارند ، غذا روی اجاق های گازی پخته می شود و از آب باران برای شتشوی ظروف استفاده می شود .

به گزارش ساعت 24 ، درحدود 60 خانه درختی در جنگل هامباخ ساخته شده و برخی از این خانه ها به وسیله راه های ارتباطی معلق در هوا به هم راه دارند.



نمایی از معدن باز از کنار جنگل هامباخ
معترضان ورودی جنگل هامباخ را با موانعی مسدود کردند
افسران پلیس در تلاش برای بیرون کردن
بست نشینان از جنگل هامباخ در سپتامبر 2018
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها