رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403044

با گوشی اندرویدی خود نقاشی کنید

ساعت 24-اگر شما هم از علاقه‌مندان نقاشی هستید، می‌توانید از تکنولوژی کمک بگیرید و تصاویری زیبا خلق کنید. برای این کار اپلیکیشن‌های مختلفی در فروشگاه‌های اپ موجود است ولی یکی از بهترین نمونه‌ها، Infinite Painter FULL است.

نقلشی
البته باید یادآور شد که در حال حاضر این نرم‌افزار فقط برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده و اگر شما کاربر آیفون هستید، باید سراغ اپلیکیشن‌های دیگری بروید. این نرم‌افزار نقاشی، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند نقاشی‌هایی زیبا خلق کنند. یکی از ویژگی‌های این اپ، وجود بیش از 80 برس و قلم موی مختلف است که با استفاده از هریک می‌توانید تصاویرتان را به اشکالی خاص و ویژه تغییر بدهید. یک موضوع جالب دیگر این است که شما می‌توانید نوک این برس‌ها و قلم‌ها را تنظیم کنید تا در زوایای مختلف، ضخامت آن کم و زیاد شود و در ویرایش تصاویر هم بتوانید از آن بیشترین بهره را بگیرید.

درواقع می‌توان گفت که این اپ به شما کمک می‌کند تا نقاشی و طراحی آثار هنری را به صورت لایه‌بندی شده و مانند فتوشاپ انجام بدهید. یکی دیگر از ابزارهای کاربردی این نرم‌افزار نیزگرادیان است که می‌توان از آن برای زیباتر شدن آثار استفاده کرد. باز کردن و ویرایش فایل‌های فتوشاپ، ذخیره عکس در فرمت‌های JPEG، PNG، PSD یا ZIP از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن این نرم‌افزار هستید، می‌توانید آن را از وب سایت P30world.com به صورت رایگان بارگذاری کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها