رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409542

ایرج دانایی فرد در کما نیست

ساعت 24- در حالی که برخی شایعات حکایت از به کما رفتن «ایرج دانایی فرد» بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال حکایت داشت اما پیگیری های خبرنگار ایرنا حکایت از آن دارد که وی در بخش اورژانس بیمارستانی در شیراز بستری است و به کما نرفته است.

style="text-align:justify"> ایرج دانایی فرد که یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود، در بازی با اسکاتلند در جام جهانی 1978 آرژانتین زننده تنها گل تیم ایران بود و با این گل، نامش به عنوان زننده نخستین گل تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی ثبت شد.

پیشکسوت فوتبال ایران که به دلیل نارسایی کبد چند روزی در تهران بستری شده بود، برای ادامه درمان خود به شیراز سفر کرده است. در حالی که عصر امروز شایعه شده بود او به کما رفته است، پیگیری های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد دانایی فرد در بخش اورژانس بستری است و در حال طی کردن مراحل پیوند کبد است.

براین اساس به زودی روند درمانی این بازیکن پیشکسوت برای پیوند کبد آغاز خواهد شد.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با تایید این خبر گفت: خوشبختانه مراحل درمان دانایی فر در حال پیگیری است؛ پس از اینکه او از بیمارستان مرخص شد، از ناحیه معده دچار مشکل شد که جدی نیست اما باید تحت نظر پزشکان معالجه شود.

وی افزود: مشکل اصلی دانایی فرد کبد است که به امید خدا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این پیوند صورت خواهد گرفت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها