رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473208

جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز

ساعت24-امروز قیمت سکه و طلا با اندکی تغییر نسبت به دیروز و همچنین قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت مانده بود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه‌شنبه بدون تغییر نسبت به روز گذشته چهار میلیون و ۶۵۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز با ۳۰ هزار تومان کاهش به چهار میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیم‌سکه هم دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش نشان می‌دهد.

ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شوند که اولی ۱۰ هزار تومان و دومی ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران در طلافروشی‌ها به ۴۷۳ هزار تومان رسید.

"دلار" ترمز کرد

از سوی دیگر بازار ارز که روزهای اخیر صعودی بوده امروز تا حدود ظهر ثابت ماند و تغییری نسبت به روز گذشته نداشت؛ اما با گذشت از ساعت ۱۳ دلار بار دیگر اوج گرفت و ابتدا به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و در نهایت به ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

اما قیمت‌ها بار دیگر در بازار ریزش کرد و در حال حاضر قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان است.

اختلاف قیمت خرید و فروش دلار در این روزها به ۳۵۰ تومان رسیده است. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ثابت مانده است.

ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار تومان می‌رسد. اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۵۴ تومان و هر یورو ۱۴ هزار و ۶۸۵ تومان از مشتریان خریداری شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها