رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542846

کشف ۳۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

ساعت24-رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از ناکامی قاچاقچیان کالا و ارز و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۲۵ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در راستای کمک به تولید داخلی و رفع موانع، مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر از طریق بررسی اسنادی کالا (مبدأ و مقصد)، اجرای طرح ها، بازرسی های دوره ای و متناوب از نشانگاه‌های اقتصادی، ایست و بازرسی های جاده ای و ... توسط این پلیس در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انواع کالای قاچاق از جمله تلفن همراه و لوازم جانبی آن، انواع لوازم خانگی، دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه، لوازم یدکی، لوازم آرایشی و تجهیزات مخابراتی طی هفته گذشته در کشور کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا و ارز مکشوفه را ۳۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه ۱۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی و کالاهای مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مقیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب هموطنان با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی مشکوک و غیر قانونی موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها