رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557007

استعلام قیمت سیم بکسل

رپورتاژتبلیغی/سیم بکسل های قطعات صنعتی هستند که قیمت آنها نه تنها تحت تاثیر قیمت جهانی فولاد و استیل بوده بلکه با فاکتور های بسیار متنوعی قیمت گذاری می شوند.

h1 style="text-align:right">

استعلام قیمت سیم بکسل

سیم بکسل های قطعات صنعتی هستند که قیمت آنها نه تنها تحت تاثیر قیمت جهانی فولاد و استیل بوده بلکه با فاکتور های بسیار متنوعی قیمت گذاری می شوند. با توجه به کاربرد بسیار گسترده این قطعه صنعتی در صنایع سبک و سنگین مانند اتصالات آسانسور بصورت سیم بکسل آسانسوری، در اتصالات جرثقیل های سیم بکسلی، در اتصالات تاور کرین ها بصورت سیم بکسل نتاب، در اتصالات دکل های حفاری، در لیفتینگ بار بصورت اسلینگ سیم بکسلی، در اتصالات دستگاه های صنعتی، اتصالات دستگاه های بدنسازی بصورت سیم بکسل روکش دار و در احداث پل ها بصورت سیم بکسل مهاری داشتن قیمت لحظه ای سیم بکسل از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت سیم بکسل ها دارای یک تابع با کمیت های مختلف می باشد که تاثیر برخی بصورت مستقیم و تاثیر برخی دیگر بصورت عکس بر قیمت سیم بکسل اثر می کند. برخی از فاکتور ها و متغیر ها در فرمول قیمت سیم بکسل بصورت مستقیم و برخی دیگر بصورت عکس بر این قیمت تاثیر می گذارند. سیم بکسل قراچورلو از بزرگترین وارد کنندگان و مراکز پخش سیم بکسل در ایران آماده ارائه مشاوره خرید و استعلام لحظه ای قیمت سیم بکسل محسوب می شود. شایان ذکر است که تعویض به هنگام سیم بکسل در اتصالات ماشین آلات بالاخص ماشین آلاتی که کاربری امنیتی دارند مانند سیم بکسل اتصال کابین آسانسور و سیم بکسل های نتاب مصرفی بر روی تاور کرین ها می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

عوامل موثر بر تعیین قیمت سیم بکسل

قیمت سیم بکسل هم دارای فاکتور هایی در سطح جهانی می باشد که و هم بر حسب شرایط و قیمت ارز و وفور و یا کمبود موجودی وارد کنندگان برای بافتی خاص از سیم بکسل بصورت خاص تخت تاثیر شرایط کاربری در ایران می باشد. در زیر به مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت سیم بکسل می پردازیم.

  • قطر سیم بکسل : که در واقع یکی از مهمترین فاکتور های قیمتی محسوب می شود چرا که قطر بالاتر نیاز به میزان متریال بیشتر در تولید سیم بکسل داشته و همچنین هزینه حمل و نقل را نیز بالا می برد. تاثیر قطر بر قیمت سیم بکسل بصورت لگاریتمی با ضریب بالایی می باشد.
  • متریال و گرید سیم بکسل: متریال که می تواند گرید های مختلف فولادی یا استنلس استیل باشد از دیگر فاکتور های مهم بر قیمت سیم بکسل می باشد. طبیعی است که سیم بکسل های استنلس استیل به سبب وجود عناصر فلزی ارزشمندی چون کروم و نیکل در ترکیبات شیمیایی قیمت بالاتری از سیم بکسل های فولادی دارند و در میان انواع سیم بکسل های فولادی مواردی که گرید بالاتر یا تنسایل بالاتری دارند به سبب فرایند پیچیده تر تولید و فراوری قیمت بالاتری دارند.
  • نوع مغزی سیم بکسل: انواع مغزی های کنفی، پلی پروپیلن، فولادی و سیزال در سیم بکسل ها بکار گرفته می شوند که بصورت مستقیم بر قیمت سیم بکسل تاثیر می گذارند. بدیهی است که قیمت سیم بکسل های مغز فولادی به سبب بالاتر بودن قیمت فولاد نسبت به موارد دیگر بالاتر می باشد.
  • نوع بافت ، خواب و پروفیل سیم بکسل: این سه مشخصه که از مشخصات تاثیر گذار بر عملکرد سیم بکسل ها نیز به شمار می روند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سیم بکسل دارند. انواع بافت های وارینگتونریال فیلر، سیل و استاندارد هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند. سیم بکسل کامپکت Compact که پروفیل مفتول های بیرونی آنها بصورتی خاص به شکل تخت تولید می شود قیمت بسیار بالایی دارند.
  • برند تولید کننده سیم بکسل: مانند دیگر انواع قطعات صنعتی برند تولید کننده سیم بکسل نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت این قطعه صنعتی دارد. برند هایی چون گوستاولف آلمان Gustav Wolf ، کیس وایر کره Kiswire و یوشا مارتین انگلستان دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های متفرقه چینی دارند.
  • نوع آبکاری سطحی سیم بکسل: انواع آبکاری های گالوانیزه سرد و گرم و حتی روغن کاری سطحی برای جلوگیری از اکسید شدن مفتول های سیم بکسل بکار گرفته می شوند که از دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت سیم بکسل ها به شمار می روند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها