رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557526

بیت کوین در سراشیبی قیمتی

ساعت ۲۴-قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

html>

کنگره آمریکا به دنبال معرفی لایحه جدیدی برای دریافت مالیات از فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها از جمله مبادله و یا استخراج آن‌ها است.

بانک مرکزی چین با پرریسک خواندن معامله ارزهای دیجیتالی، از تمام پلتفرم‌های اصلی این کشور خواسته است از فراهم کردن امکان انجام تراکنش های رمزارزها برای مشتریان خودداری کنند.

از این پس صندوق های سرمایه گذاری آلمانی اجازه خواهند داشت، حداکثر ۲۰ درصد دارایی خود را در بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۵۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۶۶ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۰۹.۳۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۲۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۹۰.۰۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۰۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۳ مرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۳۷,۷۷۷ ۹۷۹,۱۶۵,۰۵۰
اتریوم ۲,۴۷۹ ۶۴,۲۵۳,۷۲۰
تتر ۱ ۲۵,۹۲۶
بایننس کوین ۳۲۱ ۸,۳۳۵,۱۱۱
کاردانو ۱.۳۳ ۳۴,۴۸۳
ریپل ۰.۷۰ ۱۸,۲۶۲
ای یو اس دی کوین ۱ ۲۵,۹۳۰
دوج کوین ۰.۱۹ ۵,۰۶۵
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها