رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604200

عزل کنید تا عزل نشده اید!

ساعت24-فرهیختگان نوشت: فوتبال تهران در موقعیتی قرار گرفته که اعضای مجمع هیات فوتبال پایتخت فقط یک حق انتخاب دارند؛ استیضاح و عزل حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی!

کاری به اعضایی که شاید با لابی همین آقای شیرازی به سمت ریاست در حوزه‌های مختلف رسیده‌اند نداریم. ما طبق وظیفه براساس قانون حرف می‌زنیم و اعضای مجمع عمومی هیات استان تهران، مدیران فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و حتی حراست و نهادهای نظارتی را مخاطب یک حرف بسیار مهم قرار می‌دهیم.

به ماجرای ابهامات مالی، مشکلات ساختاری و اجرایی، لابی‌ها و عملکرد بسیار بد هیات تهران و روزهای سیاهی که فوتبال پایتخت دارد ورود کنید. مجمع به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری و سیاست گذار هر مجموعه‌ای وظیفه نظارت بر عملکرد مجموعه را داشته و اگر امروز مدیریت فوتبال تهران با چنین وضع اسفناکی رو به رو شده، بدون هیچ تردیدی بی تفاوتی و بی توجهی اعضای مجمع و سکوت درباره فجایع علت اصلی این وضعیت بغرنج بوده است.
با این حال ما دوست داریم باور داشته باشیم که آدم‌ها فرصت اصلاح اشتباهات خود را دارند و می‌خواهیم بپذیریم که اکثر اعضای مجمع فوتبال استان تهران، تازه متوجه عمق مشکلات مدیریتی شده‌اند و از حجم اشتباهات و مشکلات مدیریتی آقای شیرازی الان غافلگیر شده‌اند.

حالا که سیاهی‌ها برای همه عیان شده، پاک کردن این لکه‌ها بر عهده شماست. تا دیر نشده باید به این سکوت و بی توجهی مرگبارنسبت به بحران مدیریتی فوتبال تهران با این سرمایه عظیم انسانی پایان بدهید و برای تغییرات مدیریتی اقدام کنید!
یادتان باشد! اگر امروز جایگاهی را در اختیار دارید که به خاطر آن مخاطب این درخواست خانواده فوتبال قرار گرفته‌اید، حتما دلیلی دارد!

شما که افتادن فوتبال تهران را با این مدیریت یا چشم خود مشاهده کردید و هیچ کاری نکردید؛ حداقل برای بلند شدن آن یک کاری بکنید. چون چه دلتان بخواهد چه نخواهد، دیر یا زود تغییر بزرگ با این روشنگری های انجام شده، اتفاق خواهد افتاد. اگر تا آن موقع شما به این انفعال و چشم گوشی از فجایع ادامه بدهید، بعد از عزل حبیب الله ابولحسن شیرازی، نوبت به خود شما خواهد رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها