رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565984

توضیح عضو هیات رییسه مجلس درباره محرمانگی اموال مسئولان: برای اجرای بهتر قانون طرح دادیم

ساعت24- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:مصوبه‌ای تحت عنوان محرمانه بودن یا نبودن فهرست اموال مسوولان در صحن علنی مجلس تصویب نشده است.

html>

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در خصوص موارد مطرح شده در زمینه طرح محرمانه شدن اموال مسؤولان اظهار داشت: موضوعات مطرح شده اشتباه است و یا عده‌ای قصد دارند از روی عمد برای مجلس هزینه درست کنند؛ چنین مصوبه‌ای در صحن علنی مجلس تصویب نشده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اصل موضوع این است که اصلاح قانونی در کمیسیون قضایی و حقوقی صورت گرفته و آن قانون برای بهتر اجرا شدن طرح شناسایی و رصد اموال مسؤولان اعم از منقول و غیرمنقول، ریالی، دلاری و... پیش بینی شده است و در این راستا ثبت اموال در سامانه‌ای صورت می‌گیرد و برای راستی‌آزمایی به چند سامانه دیگر هم مرتبط می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه‌ها شامل ثبت اسناد و املاک،‌ بانک‌ها و مؤسسات اعتباری-مالی، وزارت اطلاعات، راهور نیروی انتظامی، سامانه بورس و دیگر سامانه‌های مورد نیاز می‌باشد.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: برای اینکه سامانه مذکور با دیگر سامانه‌ها مرتبط می‌شود گفته شده که توجه داشته باشند اطلاعات شخصی مردم با حفظ مسائل فنی و محرمانگی اطلاعات، رد و بدل شود.

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در انتها خبر داد: مصوبه‌ای تحت عنوان محرمانه بودن یا نبودن فهرست اموال مسؤولان در صحن علنی مجلس تصویب نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها