رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590964

بیانیه ابراز تاسف عضو فقهای شورای نگهبان از توهین به بانوی محجبه در قطار تهران-یزد

ساعت24-حوزه نوشت: آیت الله مدرسی با ابراز تاسف از توهین به بانوی محجبه در قطار تهران-یزد، تاکید کرد: مسئولین استانی و کشوری رسیدگی به این حادثه و امثال آن را به سرعت در دستور کار قرار داده و با تصمیمات مدبّرانه و قاطعانه ریشه های امثال این حوادث را بخشکانند.

html>

در پی انتشار خبر ضرب و شتم بانوی یزدی محجبه و فرزند شهید در قطار تهران- یزد در بامداد ۹ مرداد ۱۴۰۱ مسئولان و اقشار مردم یزد با ابراز تأسف از این حادثه خواستار رسیدگی مسئولان به مسئله بی حجابی شدند.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان، در محکومیت توهین به بانوی محجبه در قطار تهران- یزد در بیانیه ای آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

آنچه بر اساس گزارش در قطار مسافربری تهران - یزد اتفاق افتاد یکی از آخرین حلقه های زنجیره های ممتد دشمنان اسلام برای مبارزه با اسلام و به بردگی کشیدن ملت های مسلمان است.

امروز دشمنان به ویژه آمریکای دشمن بشریت و صهیونیسم جنایتکار در صدد برآمدند با به کار گرفتن عدّه‌ای مزدور بی هویّت وانمود کنند مردم ایران در مقابل یکدیگر قرار گرفته و عدّه ای نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت می باشند.

مردم باید مثل همیشه نسبت به این توطئه نیز بصیرت و حساسیّت لازم را داشته باشند و دشمنان خبیثِ کینه توز را از رسیدن به اهداف پلیدشان مأیوس کنند.

بر مسئولین استانی و کشوری است که رسیدگی به این حادثه و امثال آن را به سرعت در دستور کار قرار داده و با تصمیمات مدبّرانه و قاطعانه ریشه های امثال این حوادث را بخشکانند و بر متصدّیان امور قضایی است که با شناخت مقصّران و قانون ستیزان آنان را به جزای قانونی خود برسانند.

از خداوند متعال می خواهم همه را هدایت فرموده و اسلام و مسلمین را نصرت عنایت فرماید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها