رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566713

نکات کلیدی که در انتخاب مبلمان اداری باید آن ها را به خوبی بدانیم

رپورتاژتبلیغی/امروزه خرید مبلمان اداری یک ضرورت به شمار می‌رود و در واقع برای هر محیط کاری یا سازمانی انتخاب مبلمان اداری باید به دقت فراوانی انجام گردد.

image-20211023113643-1.jpeg
html>

اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی شود یا توسعه کسب و کار انجام شود به عنوان یک نیاز اساسی به مبلمان اداری وجود خواهد داشت.
برای کارمندان و مدیران و به صورت کلی شاغلین که زمان زیادی را در محیط‌های کاری سپری می کنند مهم است که هیچگونه مبلمان اداری انتخاب شود چرا آن ها تقریبا نیمی از عمرشان را در چنین فضایی می گذرانند و تا جایی که می توان گفت انتخاب دکوراسیون اداری و مبلمان اداری ارجعیت و برتری بیشتری به دکوراسیون فضای خانگی داشته است و موضوعاتی همانند ارتقاء کارآمدی یا بهره وری در منزل نسبت به محیط کاری کمتر معنی دارد با وجود اینکه در محیط منزل آنچه که معنی بیشتری داشته مباحثی نظیر آسایش و رفاه می باشد.
اگر که یک مبلمان اداری مناسب برای اداره و سازمان انتخاب کردند سه فاکتور اساسی شامل آرامش، بهره‌وری و زیبایی را به وجود خواهیم آورد.

قطعا اگر برای محیط کاری به سادگی از کنار موضوعات مهمی نظیر انتخاب صحیح مبلمان اداری رد شویم ضررهای زیادی را متحمل خواهیم شد.
بیشتر افراد وقتی نام مبلمان اداری را میشنوند تنها ذهنشان به سمت میز اداری و صندلی می رود. به صورت کلی مبلمان اداری به گروهی از لوازم ها و تجهیزات اداری گفته می‌شود که صندلی و میز جز اصلی ترین و مهم ترین آنها می باشند و در قسمت‌های مختلفی از شرکت از آنها استفاده می شود و شامل صندلی های مختلف نظیر صندلی کنفرانس، صندلی مدیریت، صندلی منشی، صندلی انتظار و.... بوده است و میز اداری نیز شامل میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارشناسی ، میز پذیرش و... می باشد.

[caption id="attachment_39609" align="aligncenter" width="700"]نکات کلیدی که در انتخاب مبلمان اداری باید آن ها را به خوبی بدانیم معرق کاری کلاسیک | میز اداری لوکس[/caption]

طبقه بندی مبلمان اداری
مبلمان اداری در سبک های مختلف طراحی و تولید می گردد و همان گونه که در صنایع مختلف تغییرات زیادی با گذشت زمان ایجاد می‌شوند در طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نیز ما شاهد تغییرات روزمره و رشد بسیار خوبی هستیم؛ در برخی از تقسیم بندی ها با توجه به نوع سبک تولید مبلمان اداری را به سه سبک مهم و معروف نظیر مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری سنتی و مبلمان اداری مدرن تقسیم بندی می نمایند البته تقسیم بندی های دیگری نیز برای انواع مبلمان اداری و تجهیزات اداری در نظر گرفته می‌شود که شامل مبلمان اداری معمولی، مبلمان اداری لاکچری و مبلمان اداری لوکس بوده و نظر قیمتی کمی متفاوت تر می باشند اما وقتی توان تولید در تقسیم بندی مبلمان اداری مطرح شود شامل مبلمان اداری استاندارد و مبلمان اداری سفارشی خواهد بود.
این تغییرات در صنعت مبلمان اداری گاهی به دلیل پیشرفت های بسیار زیادی است که در خصوص ماشین آلات و رشد تکنولوژی وجود داشته است که موجب شده تا طراحان و تولیدکنندگان مبلمان اداری بتوانند ایده هایشان را پیاده سازی کنند و البته برای به کاربردن نظرات و ایده های جدیدتر با مشکلی روبرو نباشند و گاهی نیز به دلیل اینکه سلیقه مشتریان و گرایش مصرف کنندگان با تغییراتی روبرو می شود سبب شده تا یک سبک جدید تولید و اختراع شود.
اگر که قرار است که برای خرید مبلمان اداری مراجعه کنید باید پیش از هر چیزی بدانید که همانند خریدهای دیگر یک کار فوق العاده شادی آفرین و مفرح می باشد اما باید دقت کنید این کار به ظاهر ساده و آرامش بخش سلامت شما و کارمندانتان ارتباط مستقیمی داشته است و اگر به درستی برای انتخاب آن دقت نکنید میتواند بر روی سلامت روان و جسم شما تاثیرات بسیار منفی را به جای بگذارد.
پس برای اینکه بهترین نوع مبلمان اداری را انتخاب کنیم باید به شناخت دقیق سبک های آن بپردازیم و همچنین موارد زیر را در نظر بگیریم:
- در زمان خرید از تمرکز بیش از حد بر روی قیمت مبلمان اداری و تجهیزات آن بپرهیزید.
- هیچ گاه به سراغ برندهای ناشناخته نروید و حتما محصولاتی را خریداری نمایید که دارای گارانتی می باشند.
- یکی از اشتباهات رایجی که خریداران انجام می دهند و پس از خرید پشیمان می شوند خرید از مکان های است که خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه نمی دهند.
- حتما از اندازه های محیط که قرار است مبلمان اداری در آن استفاده گردد مطلع باشید.
- اطلاعات کافی در مورد مباحث حمل و نقل و نصب کالا بدست بیاورید
- قبل از انتخاب در مورد سبک های مبلمان اداری اطلاعات لازم را کسب کنید
اگر موارد فوق را به دقت اجرا کنید میتوانید مبلمان اداری مناسبی را خریداری نمایید البته پیشنهاد ما این است که اگر جز افرادی هستید که اطلاعات کافی نداشته اید و نمیتوانید یک خرید ایده ال را تجربه کنید حتما از مشاورین در این زمینه راهنمایی بگیرید.

[caption id="attachment_39595" align="aligncenter" width="700"]نکات کلیدی که در انتخاب مبلمان اداری باید آن ها را به خوبی بدانیم مبلمان اداری کلاسیک | مبلمان اداری مدرن[/caption]


مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک
استفاده از مبلمان اداری مدرن تواند محیط اداری شما را متحول نمایند و سبک مدرن و مدرنیته در آن پیاده سازی می شود؛ سبک مدرن به روز تر و کارآمد تر و سبک تر بوده و عمدتاً رنگ روشن و انرژی بخش نظیر فیروزه ای، زرد، سفید و سبز در آن جای دارد.

به دلیل مواد اولیه به کار برده شده در تولید و همچنین نوع طرح دارای قیمت متفاوتی خواهد بود و معمولاً قیمت آن نسبت به سبک مبلمان اداری کلاسیک کمتر است.

وقتی از مبلمان اداری مدرن صحبت می کنیم منظور این است که تمامی تجهیزات از جمله میز اداری مدرن، صندلی ، پارتیشن ها و.... از جدیدترین نمونه ها و بروزترین ها هستند.

در مبلمان اداری کلاسیک از سبک هنری کلاسیزیسم الگو برداری می شود البته نه تنها در صنعت مبلمان اداری بلکه در صنعت پوشاک نیز شاهد استفاده از این سبک بوده ایم.

معمولاً در سبک اداری کلاسیک مواد اولیه شان از چوب بوده که چوب های همانند افرا، کاج، راش و غیره می باشد.
مبلمان اداری کلاسیک همانند دیگر مبلمان های اداری شامل شاخه ها و زیر شاخه هایی می شود که می توانیم به میز مدیریت کلاسیک، میز اداری کلاسیک، میز مدیریت سلطنتی و غیره اشاره نماییم.

معمولاً رنگی که برای محصولات کلاسیک در نظر گرفته می‌شود به رنگ چوب طبیعی بوده اما برخی از مشتریان رنگ هایی نظیر سفید را سفارش می دهند که البته در این سبکی امکان‌پذیر است.

[caption id="attachment_39553" align="aligncenter" width="700"]نکات کلیدی که در انتخاب مبلمان اداری باید آن ها را به خوبی بدانیم

میز مدیریتی مدرن | میز اداری مدرن | مبلمان اداری مدرن[/caption]

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها